מלונות בוטיק מומלצים בתל אביב יפו

מאת: נופר רונן

בתל אביב יש הרבה מלונות ברמה גבוהה ואחד הדברים הטובים בעיר זה שיש בה גם הרבה מלונות בוטיק מומלצים (סוג המלונות שאני הכי אוהבת בעיר). למרות שאנחנו גרים בתל אביב (כבר שמונה שנים), מדי פעם יוצא לנו ללכת לבתי מלון בעיר ומבחינתינו זאת חופשה מעולה. תוך 10 דקות נסיעה החופשה מתחילה, אפשר לארוז תיק קטן, אנחנו מכירים את האזור ויודעים לאיפה בא לנו ללכת ואין צורך בארגון מיוחד.

מה זה מלון בוטיק?

אין הגדרה חד משמעית לגבי מה זה מלון בוטיק, אבל לרוב יהיו לו את המאפיינים הבאים:

  1. מספר קטן של חדרים בין 10-100 חדרים
  2. יהיה לו אופי ייחודי סביב נושא מסויים וכל העיצוב יהיה סביב הנושא הזה – למשל המאה ה19, אומנות, אופנה, ספורט ועוד..
  3. הגודל שלו אינטימי ובגלל זה ההרגשה בו כמו במלון חמישה כוכבים
  4. תשומת לב לפרטים הקטנים ומיטות מאוד נוחות
  5. ארוחת בוקר גורמה  – הארוחת בוקר לרוב לא תהיה גדולה אבל עם חומרי הגלם הטובים ביותר והיא תהיה מוגשת או בבופה או בתפריט.

באילו אזורים בתל אביב כדאי לקחת מלון בוטיק?

תל אביב היא עיר מגוונת וכל אזור שונה מהשני וזה מעולה כי ככה כל אחד יכול למצוא בה את האזור שמתאים למה שהוא מחפש.

  1. אזור נווה צדק – מי שמחפש אזור יוקרתי ובעצם לישון באחת השכונות היפות בעיר אז נווה צדק תתאים לקריטריון. נווה צדק קרובה לים, לשדרת רוטשילד ולאזור פלורנטין.
  2. פלורנטין – מי שמחפש אזור שיקי, היפסטרי עם גרפיטי ועם חוויה קולינרית – פלורנטין היא שכונה שצמחה בשנים האחרונות ומושכת אליה תיירים רבים גם בגלל שוק לוינסקי וגם בגלל האווירה ההיפסטרית המגניבה שיש בה.
  3. יפו – למי שמחפש אווירה אותנטית, יפה ועם אווירה תוססת בערב אזור יפו הוא שילוב של ישן מול חדש ועם הרבה היסטוריה. ביפו תוכלו למצוא את שוק הפשפשים (שוקק חיים בערב עם ברים ומסעדות), את נמל יפו ולהיות קרובים לים.
  4. בן יהודה- דיזנגוף – רחובות בן יהודה דיזינגוף הם רחובות מאוד ארוכים אבל אם תהיו בערך באמצע שלהם, אז תהיו ממש בלב העניינים (פינת בוגרשוב, גורדון, בן גוריון). ברחובות האלה תמצאו את כל הברים הנחשבים בעיר, מסעדות רבות, בתי קפה, חנויות וגם תהיו ליד הים וגם בקרבת דיזינגוף סנטר
  5. אלנבי (שוק הכרמל) – למי שמחפש חוויה קולינרית לצד חוויה מקומית ירגיש באזור שוק הכרמל כמו בחו"ל. יש שם רעש, המוניות, אוכל טעים והכל מהכל.
  6. פארק הירקון , נמל תל אביב – למי שרוצה להיות בתל אביב, אבל לא ממש בהמולה של העיר יכול לבחור באזורים של פארק הירקון או נמל תל אביב. שם תוכלו למצוא שקט, פארק עירוני ענקי, ים ושוק עם תוצרת מקומית.

המלונות בוטיק שאנחנו אהבנו בתל אביב יפו – מלונות בוטיק מומלצים

מלון פולי האוס

במלון פולי האוס תרגישו בחופשה אמיתית כי במלון הזה יש בריכה בגג עם בר והרי מה צריך יותר בחופשה מאשר קוקטייל בבריכה? מלון פולי האוס נמצא בדיוק בתחילת שוק הכרמל ונחלת בנימין (אבל אל חשש בחדרים יהיה לכם שקט ולא תרגישו שאתם באמצע ההמולה .
המלון בעיצוב שיקי שמזכיר חללית.הוא שוכן במבנה באוהאוס ותוכלו למצוא בו גם ספא.
המיקום ליד השוק הוא מיקום אידיאלי לכל חובבי הקולינריה וגם בערב יש בו אווירה מעולה של ברים ועל רחוב אלנבי תוכלו למצוא עוד כמה ברים. וכמובן שאתם גם במרחק הליכה מהים.

ארוחת בוקר מוגשת בבית קפה שצמוד למלון – בית קפה ג'ונסי גרדנר. בית קפה מקסים עם חצר שהיא פנינה נסתרת באזור ההמוני הזה. אני אישית מעדיפה ארוחות בוקר של מלונות בוטיק ולכן היה לי חסר שהארוחה לא מוגשת במלון עצמו, אבל עדיין האווירה שם נעימה והארוחה טעימה.

למידע מפורט על מלון פולי האוס

מלון טריאסטה Trieste

מלון טריאסטה הוא מלון בוטיק במבנה עתיק. זהו מלון סוויטות בלי קבלה במיקום האהוב עליי בתל אביב- שכונת נווה צדק! יש 3 סוגי סוויטות – סוויטה קלאסית, סוויטת דה לוקס וסוויטה מלכותית. אנחנו הוזמנו למלון וקיבלנו את סוויטת דה לוקס שהתאימה מאוד לזוג + תינוקת.

בסוויטה יש חצר פרטית ומרפסת קדמית, מכונת אספרסו (ובנוסף קפסולות קפה,חלב, תה וסוכר), מקרר קטן, בקבוקי מים קרים וסוכריות. כמו כן, בסוויטה יש ג’קוזי – המשמש גם כמקלחת ואמבטיה. מהרגע שהגענו לסוויטה הרגשנו בחופשה כפרית רגועה בתוך הטירוף של תל אביב. העיצוב הכפרי בשילוב ישן ומודרני פשוט מקסים. מאיוש התלהבה מלחקור את הסוויטה ולהתנדנד בנדנדה שהיתה באמצע הסוויטה 🙂

ארוחת הבוקר מוגשת בביסטרו קפה עלמה שנמצא ממש ליד המלון.
לפני ההגעה קיבלנו הודעת וואטסאפ מפורטת עם קוד כניסה לסוויטה, הסבר על הסוויטה והפעלת הג'קוזי וסיסמת wifi.

יש אפשרות לחנייה עם הנחה משמעותית במרחק של 5 דקות הליכה מהמלון ככה שזה מאוד נוח גם למי שמגיע עם רכב.

לעוקבי הבלוג יש הנחה של 5% למלון. כדי לקבל את ההנחה יש לציין שהגעתם דרך הבלוג בהזמנה טלפונית!


מלון מיוז Muse hotel TLV

מלון מיוז הוא מלון בוטיק חדש במרכז תל אביב שנמצא על הרחובות של בן יהודה טרומפלדור. מרחק הליכה קצרצר לים ולאחד מברי הקוקטיילים הטובים בעיר (אימפריאל בר).

המלון בעיצוב צבעוני אומנותי. תוכלו למצוא במלון תמונות שציירו אמנים ישראלים חדשים וותיקים והמלון עצמו בעל 35 חדרי שינה. אנחנו הוזמנו למלון וקיבלנו את החדר הגדול. לרוב במלונות בוטיק החדרים די קטנים אבל החדר הגדול היה בהחלט גדול ומרווח ולכן למי שחשוב להיות בחדר עם יותר מרחב יש לו אופציה לקחת את החדר הגדול. בלובי יש הרבה מקומות ישיבה נוחים ויש מכונת קפה,שתיה קלה ועוגיות שזמינים חופשי לאורחי המלון.

ארוחת הבוקר היא מתפריט (יש אפשרות לארוחת בוקר ישראלית, ארוחת בריאות ועוד).. ויש גם מאפים, לחמים ופירות בבופה. אני הזמנתי את המוזלי עם יוגורט, גרנולה ופירות ורומן לקח את הפרוסה של שמנת וסלמון מעושן וסלט ירקות קצוץ.

מלון מרקט האוס ביפו  Market house hotel

מלון מרקט האוס נמצא ליד שוק הפשפשים ביפו והוא נותן חוויה קולינרית מכל ההיבטים גם בגלל המיקום שלו וגם בגלל האוכל במלון עצמו. ארוחת הבוקר היא גולת הכותרת במלון בגלל שהיא מלאה בדברים הכי טעימים ומפנקים שאפשר לבקש בארוחת בוקר כמו גבינות קשות איכותיות, דגים מעושנים, ירקות טריים ועוד ובנוסף כל יום אחר הצהריים יש Happy hour שבה תוכלו למצוא כל יום נשנושים שונים וגם יין, קפה ושתייה קלה.

המיקום של המלון הוא מעולה כי אפשר להגיע להסתובב בשוק בשעות היום ובערב לצאת שם לבר. הוא קרוב לים ולנמל יפו.

החדרים במלון קטנים (לקלסטרופובים זה יכול להרגיש קטן מדי, אבל יש אפשרות להזמין גם חדר גדול יותר).

העיצוב של המלון מודרני ובהחלט מתאים למי שמחפש את החוויה היפואית האותנטית.
למידע מפורט על מלון מרקט האוס

לסיכום, בתל אביב לא חסרים בתי מלון בוטיק ברמה ממש גבוהה ולכל אזור בתל אביב יש את היתרונות שלו. אם אתם מחפשים המלצות לתל אביב אז אתם יכולים לבדוק את רשימת הבתי קפה המומלצים, מסעדות מומלצות, שווקים שכדאי לבקר בהם וסיורים שכדאי לעשות : סיור סגווי, סיור אופניים, סיור אוכל בנווה שאנן וסיור אוכל בשכונת התקווה.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *