צימר מקסים בנגב, דרום ישראל

מאת: נופר רונן

Zimmer-South-hanisim-shel-hashef

בדרך כלל כשאני חושבת על צימר, אני חושבת על צימר בצפון ישראל (נראה לי שרוב האנשים ככה).  באיזשהו סופ"ש התחשק לי צימר ללילה אחד . ככה סתם בספונטני. אמרתי לרומן שבא לי צימר, אבל בא לי הפעם לגון ולחפש משהו בדרום ישראל. רומן זרם.

חיפשתי באינטרנט על צימרים מומלצים ובסוף מצאתי משהו שהיה נראה לי ממש טוב- פרטי הצימר: הניסים של השף . הצימר הוא בישוב צוחר. היתה גם אפשרות להזמין ארוחת ערב שהבעלים מכין בעצמו. זה היה נשמע לנו משהו ששווה בדיקה, אז החלטנו ללכת על זה.

נסענו לשם בשישי על הבוקר (מתל אביב), לעומת נסיעה לצפון הארץ, הכביש לדרום היה ריק לחלוטין. הגענו תוך שעה ואפילו פחות לישוב שקט ומרגיע.

הצימר עצמו

את פנינו קיבלה שוש, אישה מאוד נחמדה שישר נתנה לנו הרגשה של בית. היא הראתה לנו את הצימר. צימר רומנטי, נקי מאוד, מעוצב יפה, עם ג'קוזי צדדי וגינה מקסימה. שוש שאלה אותנו מתי נרצה שארוחת הערב תוגש לנו. היא אמרה שאנחנו יכולים לאכול במסעדה שבביתם או שהם יביאו לנו את ארוחת הערב לשולחן בגינה.בנוסף שהיא שאלה אותנו אם יש לנו רגישויות למזון או העדפות במנות העיקריות. אמרנו לה שנשמח לאכול בשעה שמונה וחצי , שנרצה לאכול בגינה ושלעיקרית אני מעדיפה סינטה ורומן אנטריקוט (אם אתם טבעוניים או צמחוניים, לא תהיה בעיה פשוט כדאי להודיע להם מראש כשאתם מזמינים א הצימר).

ארוחת הערב בצימר

בשעה שמונה וחצי היתה דפיקה בדלת. כשיצאנו ראינו שולחן ערוך עם מנות שנראות מעולה. המנות לפתיחה היו חומוס ביתי, בורקס מבצק עלים, סלט חצילים, קרפצ'יו וסלט ירקות. כשסיימנו עם המנות הראשונות, ניסים (השף ובעלה של שוש ) הגיע עם המנות העיקריות. לי סינטה עם תפוחי אדמה ולרומן אנטריקוט עם תפוחי אדמה. לקינוח קיבלנו אגסים אפויים ברוטב יין . ועכשיו אחרי שתיארתי את האוכל אני אספר לכם איך הוא היה. מדהייייםםםםם. ברמה ממש גבוהה. נהנו מאוד מהארוחה, מהאווירה ומהשירות. שוש שלחה לנו אחר כך הודעה ושאלה באיזה שעה נרצה ארוחת בוקר. ואיזה סוג של ביצה נרצה.

ארוחת הבוקר בצימר

בבוקר שוב היתה דפיקה על הדלת בשעה שביקשנו. יצאנו החוצה ושוב ראינו שולחן ערוך עם הרבה סוגי גבינות וממרחים , זיתים, לחם מעולה ואומלטים כפי שביקשנו. הגבינה היתה גבינה שניסים הכין בעצמו וביקשתי ממנו מתכון לגבינה ולחומוס שהיה בערב. ניסים הכתיב לי את המתכונים והסביר לי כל שלב ושלב.

לסיכום אם אתם מחפשים מקום מרגיע, שקט, רומנטי,אינטימי וטעים מאוד ובדרום ישראל הצימר הזה מומלץ ביותר.

דרך אגב, אפשר להגיע רק למסעדה שלהם בלי לקחת צימר.

יש צימרים בדרום שאהבת? אשמח לדעת 🙂

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *