שווקים מומלצים בתל אביב

מאת: נופר רונן

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים בתל אביב זה את השווקים המגוונים והרבים שיש בה.

אם אתם פודיז אתם חייבים לבקר בשווקים וגם אם אתם לא מתכננים לקנות כלום או לאכול בהם עדיין שווה לבקר בשווקים כמו שוק הכרמל , שוק לוינסקי ושוק הפשפשים בגלל האווירה שיש בהם שכנראה לא תחוו בשום מקום אחר בעולם.

הנה השווקים המומלצים לביקור בתל אביב. לכל שוק יש את הקסם שלו ואת הייחודיות שלו. מומלץ לבוא רעבים לשווקים ככה תוכלו לנסות כמה שיותר מאכלים:)

שווקים בתל אביב

שוק הכרמל

אם אתם מחפשים חוויה קולינרית או/ו חוויה תרבותית, שוק הכרמל הוא השוק לבקר בו.

זהו שוק ארוך, מלא בלאגן, רעש, אנשים וחוויה אמיתית. בסמטאות הקטנות של השוק וגם בשוק עצמו תמצאו הרבה מסעדות ודוכני אוכל עם מאכלים מכל העולם. אוכל ישראלי, ערבי, תאילנדי , מקסיקני, מצרי ועוד. בנוסף יש שם המון דוכנים של פירות וירקות טריים, תבלינים שונים ומגוונים, פירות יבשים ועוד.

בתחילת השוק שמתחיל ברחוב אלנבי תוכלו למצוא בגדים זולים, מזכרות, תמונות, אביזרים ועוד. צמוד לשוק הכרמל יש את שוק נחלת בנימין ששם תוכלו למצוא עבודות יד שונות משלטים לדירה, לתכשיטים, קישוטים לדירה ועוד המון.

אנחנו ממליצים להגיע בשעות הבוקר על מנת שלא יהיה חם מדי להסתובב בשוק או להגיע אחר הצהריים לקראת הסגירה כי אז תוכלו להנות גם מהברים השונים שיש באזור השוק. ביום שישי בצהריים יש את האווירה הכי שמחה והמונית בשוק.

אם תגיעו לקראת סגירת השוק ביום שישי תוכלו לקנות פירות וירקות במחירים ממש זולים מאחר שלקראת סגירה יש מחירי מבצע.

מה חייבים לנסות בשוק הכרמל?

דברים שאתם חייבים לנסות כשאתם בשוק זה את הבוריקה! תשמעו מישהו צועק בוריקה בוריקה אז תדעו שזה הדוכן. בוריקה זה מאפה ממולא בתפוח אדמה וביצה מטוגן בשמן עמוק ואם רוצים אותו עוד יותר מושחת אז גם אפשר שהוא יגיע בתוך פיתה. זהו אחד המאכלים האהובים על רומן.

בשוק תוכלו למצוא גם פיתה דרוזית עם לאבנה (גבינה חמוצה) וזעתר.

וכמובן שמאוד מומלץ לחקור את הסמטאות הקטנות של השוק כי שם תמצאו אוצרות נוספים.
שעות פעילות השוק: ימים א'-ה' 08:00-19:00 וביום שישי 08:00-16:00
 מפת הגעה לשוק הכרמל , פוסט נוסף שכתבתי על שוק הכרמלפוסט על מלון ליד שוק הכרמל

שוק לוינסקי

שוק לוינסקי מאוד שונה משוק הכרמל. הוא פחות באווירת שוק אלא יותר כמו אזור שלם של חנויות, מסעדות וברים. אבל אם תסתובבו שם תהיו מוצפים בריחות שונים ומגוונים של תבלינים, פירות יבשים ועוד. תוכלו למצוא שם מצרכים לבישול כמו קטניות שונות , תבלינים לבישול, חליטות תה ועוד. בשוק יש אווירה קלילה והשוק שוקק חיים במיוחד בשישי בצהרים.

מה חייבים לנסות בשוק לוינסקי?

בשוק תוכלו לאכול חומוס מעולה ובורקס אמיתי. בנוסף יש את המסעדות אוזריה ודלידה בסגנון ים תיכוני שמאוד מומלצות.  ואם בא לכם בית קפה אז תוכלו למצוא ברחוב צדדי את בית הקפה טוני ואסתר שיושבים בו בחוץ ויש בו גם אווירה טובה , אחלה קפה ואוכל מעולה.

שעות פתיחה : לכל מקום יש את שעות הפתיחה שלו. יש מקומות שפתוחים עד הלילה אבל השוק ברובו פתוח בימי א'-ה' 08:30-18:00 וביום ו' 08:30-15:00
מפת הגעה לשוק לוינסקי

שוק התקווה

השוק הכי מקומי ואותנטי שיש בתל אביב והאמת שיצא לנו להיות שם בגלל סיור אוכל מעולה שעשינו. קישור לפוסט המורחב על הסיור שעשינו שם.

מפת הגעה לשוק שכונת התקווה

שוק הפשפשים

יש כמה סיבות שבגללן שווה לבקר בשוק הפשפשים. אחת מהן היא שזאת חוויה מגניבה להסתובב בין הרוכלים השונים ולראות מה הם מוכרים. אם אתם אוהבים לחפש דברים מיוחדים ולשפץ אותם או לחפש אוצרות אז ממש תאהבו את המקום.

הסיבה השנייה ששווה לבקר בשוק היא שכל האזור עצמו הוא סופר תוסס חיים. כבר משעות הצהריים ועד השעות הקטנות של הלילה תוכלו לשתות שם בירה ולנשנש אוכל. זהו אחד המקומות הכי כיפיים לבלות בהם ואפשר לעבור בין כמה ברים. יש שם גם מסעדות יווניות ובתי קפה מגניבים.

אנחנו ממליצים לבקר שם בחמישי בערב ואם אתם רוצים יותר גם את חווית שוק הפשפשים עצמה אז הוא פתוח בימי א'-ו' 09:00-17:00
מפת הגעה לשוק הפשפשים, קישור לפוסט שכתבתי על מלון ליד שוק הפשפשים

שוק שרונה – שוק מודרני יוקרתי

אם בא לכם חוויה רגועה ויוקרתית יותר אז שוק שרונה הוא השוק בשבילכם. שם תמצאו שוק מקורה, ממוזג, טרנדי ועם הרבה דוכני אוכל ממטבחים מכל העולם. פסטות, המבורגרים, דגים, ראמן ועוד וגם תוכלו למצוא שם הרבה סוגים של קינוחים מושחתים. בנוסף יש גם חנויות של פירות יבשים, חנויות טבע, בתי קפה ועוד.

זהו שוק בסגנון שונה מאוד מהשווקים האחרים והוא פתוח גם בשבת. הוא די צר ולכן כשיש הרבה אנשים הוא כן יכול להרגיש עמוס יחסית. לכן אנחנו ממליצים להגיע לשוק הזה דווקא באמצע השבוע וככה תוכלו להסתובב ולאכול שם ברגוע.

שעות פתיחה שוק שרונה ש'-ה'  09:00-23:00 , ו' 09:00-18:00
מפת הגעה לשוק שרונה

שוק נמל תל אביב

השוק עצמו לא ממש מיוחד, אבל! אם אתם מטיילים באיזור נמל תל אביב אנחנו ממליצים בחום להכנס לשוק ולקנות סנדוויץ איכותי כמו הסנדוויץ של דג הרינג או ללכת לדוכן הדגים ולבקש שיכינו לכם סביצ'ה לקחת. תוכלו לקנות קצת עגבניות שרי ואיזשהו מיץ טבעי ואז תוכלו לעשות פיקניק על הטריבונות או הספסלים ליד הים וזה אחד הדברים הכיפיים שיש. ואם בא לכם משהו משהו בסגנון אוכל מהיר אז תוכלו לנסות שם ג'חנון, מלוואח, בורקסים ואוכל דרוזי.

שעות פתיחה שוק נמל תל אביב ש'-ה'  09:00-20:00 , ו' 07:00-16:00. מפת הגעה לשוק נמל תל אביב

3 תגובות בנושא “שווקים מומלצים בתל אביב”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *