בתי מלון מומלצים בתאילנד – בואו נדמיין שאנחנו לא בסגר אלא נופשים בתאילנד

מאת: נופר רונן

התעוררתי הבוקר עם מחשבות על תאילנד 🙂 אז נכון שהסגר הזה גורם לי להתגעגע אפילו סתם לבית קפה ליד הבית אבל אם כבר לחלום אז לחלום בגדול וכרגע אני חולמת על תאילנד.

אני מתגעגעת לחופים המהממים שם, לאוכל הטעים כל כך (בא לי פאד תאי אותנטי ומנגו סטיקי רייס), לעיסוי התאילנדי (וואי וואי אני מכורה), לשייקים של המנגו, לאננס הטרי שמגיע כבר חתוך, לבתי מלון המדהימים, לכפרים הקטנים ובכללי לכל דבר שיש שם.

יצא לנו לטייל בתאילנד במשך חודשיים בטיול הגדול של גיל 30 ואחרי שנה חזרנו לשם לעוד חודש ואם תשאלו אותי אז עכשיו אני חוזרת לשם שוב.  נכון שצריך לגוון ויש עוד עולם שלם לראות, אבל מה לעשות תאילנד היא יעד שתמיד כיף להיות בו ואני מאוהבת בו .

מעבר לכך שממש נהננו לטייל שם אז היו שם כמה בתי מלון שמאוד אהבנו ולכל אחד היה את הייחוד שלו אז החלטתי לכתוב לכם פוסט על הבתי מלון האלה ולדמיין יחד איתכם שאנחנו לא בסגר אלא נופשים בתאילנד.

ריזורט The Slate בפוקט – אחד מבתי המלון המומלצים בתאילנד

ריזורט The Slate הוא ריזורט חמישה כוכבים שנמצא בפוקט. במרחק של כמה דקות נסיעה מהשדה תעופה (אל דאגה לא תשמעו שם רעש של מטוסים). זהו ריזורט יוקרתי עם שירות מדהים.
מהרגע שנכנסנו אליו הרגשנו בסוג של גן עדן קטן ויוקרתי ולא יצאנו ממנו בזמן השהות שם.

הבית מלון מורכב מבקתות , 3 בריכות (2 מהן למבוגרים בלבד), אזור ספא, שני ברים, ארבע מסעדות, ארוחת בוקר מדהימה וחוף פרטי.

אנחנו היינו שם בבקתה המשודרגת עם בריכה פרטית משלנו וזה ללא ספק היה אחד החדרים היפים שהיינו בהם.

פוסט מורחב על ריזורט The Slate


ריזורט Sandalwood luxury villa resort בקוסמוי

בריזורט Sandalwood luxury villa resort  היינו בטיול הגדול והזמנו אותו כמלון לירח דבש שלנו. זה היה המלון הכי יוקרתי שלנו בטיול והוא היה קסום ביותר. מדובר מלון בוטיק שנמצא בקוסמוי הוא נמצא על ההר ולא צמוד לחוף אבל הנוף ממנו שווה את העלייה 🙂

המלון בנוי ממתחם של מסעדה, מספר בקתות ובריכת Infinity מדהימה שמשקיפה על הים ועל האי.

הבקתה שלנו היתה ענקית עם סלון. מקלחת גדולה וחדר נוסף עם ג'קוזי (יש כמה סוגי בקתות יש גם כאלה עם בריכה פרטית). למלון יש שירות שאטלים למי שרוצה להגיע לחופים ואפילו קיבלנו פלאפון מהם כדי שנוכל ליצור קשר עם נהג השאטל אם נצטרך.

פוסט מורחב על ריזורט Sandalwood luxury villa resort 

בקתות צפות באגם צ'או לאן Cheow Lan

טוב זה רחוק מלהיות בית מלון או מקום יוקרתי אבל זה אחד המקומות המיוחדים שהיינו בהם ונהננו שם מאוד. מדובר בטיול שעשינו מקאו סוק. נסענו לאגם Cheow Lan ושם עשינו שייט של שעתיים (האגם מהמם!!) ואז הגענו לבקתות צפות על המים. הבקתות פשוטות ביותר ובעצם זאת בקתת במבוק עם מזרון על הרצפה וזהו אבל תקשיבו זאת אחת החוויות המושלמות.

פוסט מורחב על החוויה שלנו באגם ובקאו סוק 


ריזורט Santhiya באי אי קאו יאו יאי Koh Yao Yay

הגענו אל האי בסירת מנוע מהמזח בפוקט ומשם לקחנו מונית לריזורט.

ריזורט Santhiya  (חמישה כוכבים) הוא אחד הריזורטים היפים שהיינו בהם, השילוב של העיצוב שלו מיוחד עם הנוף המטורף והבריכה האינסופית  Infinity pool המדהימה הופך אותו לאחד המלונות המבוקשים באזור.

רוב הזמן היינו בבריכה ונדהמנו כל פעם מהנוף. החדר עצמו גם היה יפהפה עם מרפסת וג'קוזי במרפסת.

בריזורט יש כמה מסעדות, חדר כושר, ספא, ספריה, חוף ים ושתי בריכות. אנחנו הרגשנו שהאוכל והשירות היו ברמה פחות גבוהה לעומת מלונות היוקרה האחרים שהיינו בהם אבל עדיין זה ריזורט מהמם ששווה להיות כלול בחופשה שלכם בתאילנד.


כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *