מסלול ארבעה ימים מדהימים בעיר פוזנן פולין

מאת: נופר רונן

כשגיליתי שרומן טס עם חברים שלו לארבעה ימים במאי, חשבתי עם עצמי והגעתי למסקנה שעדיף לי להיות לבד בחו"ל מאשר לבד בבית 🙂 אז חיפשתי לאן יש את הטיסה הכי זולה בתאריכים שלו ומצאתי טיסה לפוזנן בפולין. הזמנתי את הכרטיס טיסה ואז התחלתי לחקור מה יש שם ואיפה כדאי לישון. לצערי לא מצאתי יותר מדי מידע על פוזנן ואפילו קצת התבאסתי שאני טסה לשם. הדבר היחיד שעודד אותי זה שראיתי תמונות של העיר העתיקה וראיתי שהיא מאוד יפה. מצאתי הוסטל זול  Retro hostel  במיקום טוב עם ביקורות טובות והזמנתי שם חדר ליחיד עם שירותים ומקלחת משותפים.

טסתי עם חברת ראיינאיר והטיסה היתה כמעט ארבע שעות. נחתתי בשדה תעופה בשעה 16:00 והדבר הראשון שעשיתי היה לחפש איפה קונים כרטיס סים.

תוכן עניינים הסתר
7 מסלול הטיול שלי בפוזנן

מטבע מקומי בפוזנן

בפולין משתמשים במטבע זלוטי שהערך שלו שווה בערך למטבע השקל, אז לא תסתבכו יותר מדי בלהבין כמה עולה כל דבר 🙂 ממליצה לפני הטיסה לעשות המרת מטבע דרך פליי מאני FlyMoney (קישור לאתר), מזמינים מראש באינטרנט ואוספים בשדה תעופה בבנק פועלים בטרמינל 3 או 1.

כרטיס סים

את הכרטיס סים קניתי במכולת קטנה בצד שמאל לפני היציאה מהשדה תעופה. הכרטיס סים היה של חברת Plus ועלה 5 ש"ח !! (המחיר הכי זול ששילמתי אי פעם לכרטיס סים) והוא הספיק לי לכל הטיול (4 ימים) ועבד מעולה.

איך מגיעים משדה התעופה למרכז העיר פוזנן?

אני הזמנתי מונית באפליקציית אובר Uber בעלות של 22 ש"ח (היתרון באובר זה שרואים את מחיר הנסיעה מראש). אפשר גם לקחת אוטובוס אבל מאחר שהמונית היתה כל כך זולה העדפתי לקחת מונית.

ההוסטל שבו ישנתי בפוזנן

הוסטל Retro במיקום מעולה. גם קרוב לתחבורה ציבורית (רכבת קלה ואוטובוסים) , יש לידו סופר שפתוח כל הזמן והוא ממש קרוב ללב העניינים של העיר העתיקה אבל באזור שקט.

ההוסטל עצמו נקי מאוד ויש בו מטבח למי שרוצה להכין אוכל, השירותים והמקלחת המשותפים תמיד היו נקיים והחדר עצמו היה בסיסי ונחמד. בלילה הראשון היתה חבורה שעשתה מלא רעש ולמרות הנסיונות של העובד שם להשתיק אותם זה לא ממש הצליח ולכן בלילה הראשון ישנתי שם פחות טוב. למזלי החבורה עזבה בבוקר ובשאר הלילות ישנתי כמו שצריך. החסרון בהוסטל זה ששומעים כל מה שקורה במסדרון אז אם מישהו עומד במסדרון ומדבר שומעים את זה בחדר (אני ממליצה לישון עם אטמי אוזניים בהוסטלים וזה יפתור את הבעיה).

תחבורה ציבורית בפוזנן

התחבורה הציבורית סופר זולה וכרטיס נסיעות חופשי ל72 שעות עולה 27 ש"ח. את הכרטיס נסיעה אפשר לרכוש בתחנות ראשיות של הרכבת הקלה. אפשר לשלם במזומן או באשראי.

מסלול הטיול בפוזנן חלוקה לפי ימים

יום 1 – עיר עתיקה פוזנן ומסעדה הודית 

יום 2 – בית קפה, טירה, מוזיאון קרואסון, כיסונים פולניים, שוק, גנים בוטניים, אגם ומסעדה תאילנדית

יום 3 – בית קפה, טירה ומיצג, פארק, סיור בירות ואוכל,  קינוח פודינג בירה, שופינג

יום 4 – שקשוקה, שכירת אופניים, ציור קיר תלת מימד, סיבוב אופניים בפארק, נסיעה ברכבת לגן חיות, גן חיות, ארוחת צהריים מאוחרת, שופינג וארוחת ערב פנקייקים

https://youtu.be/lgu71oHV0YA

מסלול הטיול שלי בפוזנן

יום 1 – עיר עתיקה פוזנן ומסעדה הודית

הגעה אחר הצהריים להוסטל רטרו

הסתובבות בעיר העתיקה וביקור בופארק Frédéric Chopin Park (מפה)

ארוחת ערב במסעדה הודית

אני מתה על אוכל הודי וכשראיתי במקרה מסעדה הודית Taj Mahal (מפה) על הדרך החלטתי לבדוק את המחירים. כמובן ששוב גיליתי שפוזנן זולה מאוד ומנה של פלאק פאניר (מנה הודית של תבשיל תרד עם גבינה הודית) עולה 16 ש"ח ישר החלטתי להשאר שם לארוחת ערב. הזמנתי את התבשיל עם אורז וסלט ירקות להתחלה. הסלט ירקות היה מאוד טעים בתיבול הודי אבל הוא היה קצת יותר מדי חריף לטעמי (ממליצה לבקש את הרוטב בצד בשביל לשלוט על מידת החריפות). הפלאק פאניר היה ממש טעים ולמרות שהייתי כבר מלאה במחצית התבשיל, כמעט סיימתי את כולו.

יום 2 – בית קפה, טירה, מוזיאון קרואסון, כיסונים פולניים, שוק, גנים בוטניים, אגם ומסעדה תאילנדית

ארוחת בוקר

הארוחה שאני הכי אוהבת ביום היא ארוחת הבוקר וכשגיליתי שבפוזנן יש מלא בתי קפה טובים, ממש התלהבתי. אחד הבתי קפה הכי טובים שיצא לי לאכול בהם, היה ממש סמוך להוסטל שלי. בית קפה Jaglana (מפה). בית קפה מודרני עם מנות טעימות וקפה מעולה. אני לקחתי מנה של דייסת קוואקר עם פירות (ארוחת הבוקר האהובה עליי :)) אבל יש שם גם מנות של כריכים, סלטים, פנקייקים ועוד. הזמנתי גם קפוצ'ינו שהיה ממש מוצלח.

ביקור בטירה

ביקור בטירה Royal castle  (מפה)

מוזיאון הקרואסון

מסתבר שפוזנן ידועה בקראסונים מקומיים ויש אפילו מוזיאון לקראוסון שיש בו מופע קצר ונחמד שבו לומדים קצת על ההיסטוריה של הקראוסון ועל איך מכינים אותו ובנוסף מקבלים לאכול את הקרואסון שהם מכינים.

יש להם מופעים באנגלית ובפולנית. אני ממליצה לשלוח מייל לפני הטיול ולשאול באילו ימים ובאילו שעות יש את המופע באנגלית. ככה אני עשיתי וביום שאני הלכתי היה מופע ב12:30. המופע קליל ומתאים במיוחד לילדים אבל גם למבוגרים זה יכול להיות מעניין וזה עולה בסביבות ה18 ש"ח לאדם כולל קראסון לטעימה.

ארוחת צהריים

כיסונים פולניים

אחד המאכלים הפולניים שאני אוהבת זה הכיסונים Pigori. המקום הכי טוב לדעתי לאכול אותם הוא ברשת של Pierozak. יש שם המון סוגים ואני לקחתי חמישה טעמים שונים והמנה כולה עלתה 8 ש"ח כולל שמנת חמוצה ובצל מטוגן. יש טעמים כמו גבינת פטה,  כרוב עם פטריות, גבינה עם תרד, ברווז ועוד אפשרויות מעניינות. את הכיסונים הם מכינים שם על המקום וזה טרי ומעולה.

תה בבית קפה מקסים

ראיתי את הבית קפה על הדרך ולא יכלתי שלא להכנס אליו. זהו בית קפה ורוד עם מלא דברים חמודים. הם אופים שם עוגות טריות כל יום שנראות ממש טובות. הייתי שבעה אז החלטתי להזמין חליטת תה שהיתה ממש טעימה וישבתי לי שם לקרוא ספר ולהרגע. בית קפה Rozove Cafe

שוק קטן

ליד תחנת הרכבת הקלה שהיתה קרובה להוסטל שלי יש שוק קטן של פירות, ירקות ועוד כל מיני דברים נחמדים (מפה לשוק). אני קלטתי שיש שם תותים ופירות יער וקניתי קצת מכמה סוגים בעלות של 10 ש"ח ולקחתי איתי בתיק.

גנים בוטניים

לקחתי רכבת קלה לגנים הבוטניים . הכניסה לשם חינם והגנים ממש גדולים ומאוד יפים. אפשר ללכת שם שעות וגם לשבת סתם על הספסלים ולהנות מהם.

אגם רוסלקה

מהגנים הבוטניים המשכתי ברגל לאגם היפה רוסלקה Rusalka (מפה). אם אתם אוהבים לרכב על אופניים, אני ממליצה לשכור אופניים (יש עמדות של השכרה ברחובות עצמם) ולטייל איתם באגם. זה אזור מאוד נחמד לרכיבה. בנוסף ממש נחמד לשבת ליד האגם ולקרוא ספר (זה מה שאני עשיתי :)) ואכלתי את פירות היער שקניתי בשוק.

ארוחת ערב

מסעדת תאילנדית Why Thai. ליד ההוסטל שלי היתה מסעדה תאילנדית עם ביקורות טובות ובתור חובבת מסעדות אסיתיות החלטתי שאת ארוחת הערב אוכל שם. היו הרבה מנות בתפריט שהיו נראות לי אבל בסוף החלטתי ללכת על המנה הקלאסית של פאד תאי עם שרימפס והזמנתי גם כוס יין לבן. כפתיח קיבלתי קרקרי אורז עם מטבל של חמאת בוטנים (יאמי) והפאד תאי היה ממש מוצלח ומשביע. הכוס יין השתלבה לי טוב ונהנתי לשבת שם ולשתות אותה למרות שהייתי לבד.

יום 3 – בית קפה, טירה ומיצג, פארק, סיור בירות ואוכל,  קינוח פודינג בירה, שופינג

ארוחת בוקר

היה בוקר טיפה גשום אבל לא התפשרתי וחיפשתי בית קפה מוצלח לארוחת בוקר. בסוף מצאתי את  בית קפה Lavenda. זה נראה כמו בית קפה שהרבה אנשי עסקים באים אליו כי היו הרבה אנשים עם חליפות שם ובנות שלבושות מחוייט ויפה אבל למרות זאת המחירים שלו בהחלט סבירים והמנה שבחרתי הפעם להזמין היתה טוסט עם אבוקדו וביצים עלומות. המנה היתה ממש מוצלחת והייתי מרוצה מהבחירה למרות אהבתי לדייסה כארוחת בוקר :). הזמנתי גם קפוצ'ינו וישבתי לקרוא שם ספר ברגוע.

טירה ומיצג על האניגמה

אחרי ארוחת הבוקר הנהדרת לקחתי רכבת קלה לטירה Imperial castle (מפה).שהיתה  ממש יפה.

מהצד האחורי של הטירה יש מיצג  על האניגמה שכולל וידאו עם הסיפור מאחורי פיצוח האניגמה. לפי ההערכות הפיצוח שלה על ידי הפולנים קיצר את מלחמת העולם השנייה בשנתיים-שלוש והציל חיים של עשרות מיליוני אנשים.

פארק סיטדל Cytadela

פארק סיטדל הוא הפארק הכי גדול בפוזנן ואפשר להסתובב בו שעות כל גבי שעות. יש בו גני שעשועים והמון היסטוריה. יש בו בית קברות בריטי, מוזיאון מלחמה, פסלים להנצחה ועוד פסל של "הבלתי מזוהים" של האמנית מגדלנה אבקנוביץ .

סיור בירות ואוכל

לפני הטיול שלי לפוזנן חיפשתי רעיונות לסיורים מיוחדים לעשות. בסוף מצאתי את חברת City event Pozan שמציעה סיורי אוכל לקבוצות ומתחילה גם לעשות טעימות בירה. שלחתי מייל לבעל החברה Piotr והוא שמח לעשות לי סיור מיוחד לבד על מנת שאחווה את סוגי הסיורים שהם עושים בחברה. הסיור שילב גם את האוכל וגם את טעימות הבירה והיה ממש מגניב ומיוחד. יצא לי לטעום בירות פולניות הזויות שבחיים לא יצא לי לשתות וכנראה גם לא ייצא לי שוב כמו למשל בירה חמה עם ביצים וסוכר! היו עוד בירות הזויות אבל לא אספר על מנת לא להרוס לכם את החוויה. פיוטר היה ממש מקסים ובעל ידע רחב על פוזנן וההיסטוריה שלה. המשך קריאה על החוויה שלי בסיור

קינוח פודינג מבירה

למקום הזה הגעתי עם פיוטר המדריך של סיור הבירות. זוהי מסעדה שמכינה קינוח של פודינג בירה. זה נשמע מוזר אבל זה דווקא די טעים והאמת שאני תמיד בעד לנסות מאכלים מקומיים שבחיים לא יצא לי לאכול שוב. הקינוח הזה לא נמצא בתפריט אבל אם תבואו למסעדה ותבקשו אותו במיוחד הם יכינו לכם אותו 🙂 מסעדת Pastela.

שופינג

אחד הדברים שכיפיים בפוזנן זה שהיא ממש זולה וזה אומר שגם השופינג שם ממש זול. יש שם שדרה של קניות Półwiejska  שתוכלו למצוא חנויות מגניבות עם מחירים ממש זולים. יש גם קניונים. אחד חדש וגדול נמצא ליד אגם מלטה.

יום 4 – שקשוקה, שכירת אופניים, ציור קיר תלת מימד, סיבוב אופניים בפארק, נסיעה ברכבת לגן חיות, גן חיות, ארוחת צהריים מאוחרת, שופינג וארוחת ערב פנקייקים

ארוחת בוקר שקשוקה

ליום האחרון מצאתי בית קפה שמגיש שקשוקה וזה בא לי בטוב. בית קפה Razowa. יש להם גם שקשוקה טבעונית. אני לקחתי את השקשוקה הרגילה שהיתה גם עם גבינה למעלה והיתה ממש מוצלחת והם הגישו אותה עם לחם שמאוד אהבתי. יש להם מגוון של ארוחות בוקר, מאפים, כריכים ועוד. בקיצור עוד בית קפה שהיה מוצלח מאוד.

לשכור אופניים

אחרי ארוחת הבוקר החלטתי לשכור אופניים. אמנם יש עמדות להשכרת אופניים בכל רחבי העיר, אבל מצאתי הוסטל, Folk hostel (מפה)  שמשכיר אופניים לפי שעה והעדפתי לשכור דרכם. השכרה לשעתיים ראשונות עולה 20 ש"ח וכל שעה נוספת 5 ש"ח. או שאפשר לשלם 50 ש"ח ליום שלם. אני העדפתי לשלם לפי שעה ויצא ששכרתי את האופניים ל4 שעות ושילמתי 30 ש"ח. האופניים במצב תקין אבל אלו אופניים פשוטות וקשה לרכב עליהם יותר מדי.

למי שמעדיף לשכור דרך עמדות האופניים אז יש צורך להרשם קודם באתר האינטרנט שלהם (קישור) ובעצם לוקחים אופניים מעמדה ומחזירים לעמדה אחרת איפה שרוצים ברחבי העיר. התשלום הוא לפי הזמן מהרגע שלוקחים אופניים ועד שמחזירים לעמדה אחרת.

ציור קיר תלת מימד על בניין

רכבתי עם האופניים לרחוב שיש בו ציור קיר תלת מימד על בניין. קיבלתי המלצה על זה ממישהי שגרה בפולין דרך האינסטגרם  ואהבתי את ההמלצה שלה. הציור היה ממש מגניב ומיוחד (מפה). משם המשכתי לאגם מלטה

סיבוב אופניים בפארק מלטה

אגם מלטה הוא אגם ממש יפה עם כל מיני אטרקציות לאורך האגם כמו סקי מדומה שפתוח כל השנה, פארק שעשועים קטן, באולינג ועוד. יש שם מסלול אופניים ממש נחמד ובעצם רכבתי עם האופניים בסיבוב מעגלי סביב האגם (מפה).

נסיעה ברכבת לגן חיות

קשרתי את האופניים ליד תחנת הרכבת Maltanka (מפה) הזמנתי תה קר מהמסעדה וחיכיתי לרכבת שנוסעת לגן חיות (אפשר להגיע עם האופניים לשם אבל היה נראה לי נחמד לנסוע ברכבת לשם). יש רכבת כל שעה עגולה והנסיעה לכיוון אחד עולה 6 ש"ח. הנסיעה ברכבת לגן חיות לוקחת רבע שעה.

גן חיות

בהתחלה התלבטתי אם לנסוע לגן חיות או לא אבל אני ממש שמחה שבחרתי כן ללכת. הגן חיות  Nowo zoo הוא בסגנון הספארי. המון שטחים גדולים ומגודרים בהם לחיות יש הרבה מקום להסתובב וולא נמצאות בכלובים קטנים. הגן חיות ממש מושקע ומטופח. יש הרבה מקומות שאפשר לשבת בהם וסתם להנות מהנוף והחיות.

הכניסה עולה 18 ש"ח למבוגר ובהחלט שווה להגיע לשם גם למבוגרים וגם לילדים.

הרכבת חזרה נוסעת בהפרשים של שעה 10:30, 11:30 וכו'…

מומלץ לקחת איתכם פירות ונשנושים. כשאני הייתי המסעדה (אמצע מאי) לא היתה פתוחה ולא היה איפה לאכול.

החזרת אופניים להוסטל

ארוחת צהריים מאוחרת

על המסעדה Pod Nosem קיבלתי המלצה מהעובדת בהוסטל שממנו שכרתי את האופניים. זוהי מסעדה קטנה עם כמה מנות יומיות בסגנון אסייתי והיא היתה סופר טעימה. לקחתי שני המבורגרים קטנים עם בשר בבישול ארוך. הייתי ממש רעבה אז הזמנתי גם פוטטו צ'יפס לצד אבל התברר זה היה מיותר כי ההמבורגרים השביעו אותי מאוד.

ושוב שופינג 🙂

ארוחת ערב בית קפה פנקייקים

בערב הייתי עוד מלאה מארוחת הצהריים המאוחרת אבל מצאתי בית קפה Sofa Cafe שמגיש פנקייקים מכוסמת ומבטטה וזה היה נשמע לי מעניין. הזמנתי לי מנת פנקייקים מבטטה עם גבינת קממבר וריבת אוכמניות. הפנקייקים הם יותר סוג של לביבות והמנה היתה טעימה ומיוחדת אבל הצלחתי לאכול רק פנקייק אחד בגלל שהייתי מלאה. הזמנתי שם גם תה של תפוזים ודבש וביקשתי שישימו גם ג'ינג'ר והוא היה ממש מוצלח.קראתי שם את הספר יחד עם התה והייתי מרוצה.  זה היה סיום טוב לטיול סופר כיפי וזול.

38 תגובות בנושא “מסלול ארבעה ימים מדהימים בעיר פוזנן פולין”

  • היי. אני וילדיי בפוזנן. קפצנו לסופש ונהנים לאלה. תודה על הטיפים. תמי

  • נוסעים עם ילדים ביום שלישי הקרוב קראתי הולכת לטעום וליישם תודה על הכל

  • הי נופר!
    מכירה
    מלונות נוספים מומלצים בפוזנן??
    תודה שני

  • הי נופר בזכותך אני טסה לפוזנן.אומנם רק בנובמבר
    שאלונת אני מחפשת מלונות מה האזור של מרכז העיר.?או שזה לא משנה איפה נמצאים ?

    • היי רותם 🙂 יש איזה כיף. אשמח שתספרי לי איך היה.
      אני ממליצה לחפש מלונות באיזור העיר העתיקה. זה האזור הכי טוב.
      אני ישנתי בהוסטל .
      אבל ראיתי המלצות חמות למלון בוטיק 4 כוכבים
      https://booki.ng/2O7ccgQ

  • הי נופר שוב אני
    את יודעת להגיד לי אם החניות ומסעדות סגורות בשבת או ראשון?

  • אני עומדת לנסוע עוד שבוע לפוזנן ואשתמש בכל הטיפים ! תודה רבה

  • היי
    נגיע לפוזנן בנובמבר. את מכירה ספא טוב או מרחצאות באזור? אשמח גם לדעת אם כדאי לצאת ברכבת מהעיר ליעד קרוב או לוותר (סופשבוע ארוך)

    • היי דניאלה,
      לא יצא לי להיות שם בספא או במרחצאות אז אין לי המלצות בנושא
      אני חושבת שיש מספיק דברים לעשות שם כדי למלא סופשבוע ארוך
      אבל אם בא לכם לחוות עוד מקומות אז אפשר לעשות טיול יום משם

    • הי דניאלה, מצאת ספא או מרחצאות?

  • היי נופר יצא לך במקרה להתנסות בהחזר מע"מ בפולין?
    תודה מראש:)

  • היינו בפוזנן בסוף אוגוסט 2018 . טיסה ישירה עם ריינר. לנו במלון הבוטיק
    Solie
    שנמצא ממש במרכז. אפשר משם ללכת ברגל לבית העיריה. לפארק המצודה. לאגם מלטה. או לעצלנים לקחת הובר. המלון עלה כ-340 זלוטי ללילה כולל ארוחת בוקר נפלאה. ( מי שמוותר על ארוחת בוקר זה יצא 250 זלוטי ללילה – הכל לזוג). נהנו מאד. 3 לילות זה לגמרי מספיק. משם לקחנו רכבת לוורוצלב). המחירים זולים מאד לישראלים. ארוחת ערב במסעדה מכובדת תעלה בסביבות 40-60 שקל לאדם.

  • אני ועוד חבר טסים לפוזנן מאוד ספונטני אנחנו בני 17 ורצינו לדעת אם את יודעת על מקומות שידברו אלינו יותר?
    איך הקניות שם אם יש מקום טוב לקניות ובכללי מקומות שידברו אלינו יותר

    בלי קשר הבנתי שטסת דרך ראיינאר ורציתי לדעת איך הסתדרת עם המזוודות והתיקים כי הבנתי שיש הגבלה

    • היי עידו
      בעיקרון יש את מרכב העיר העתיקה בכיכר הראשית ששם יש כל מיני ברים ויותר חיי לילה
      אבל אל תצפו למסיבות וחיי לילה מטורפים
      הקניות שם סבבה יש שדרה שלמה של כל המותגים וגם מותגים מקומיים

      אם הטיסה עם ראיינאייר אז אתה צריך לעשות פיריורטי
      priority
      על מנת לעלות עם טרולי למטוס ותיק קטן אחרת זה רק עם תיק קטן ועל הטרולי תצטרכו לשלם קנס

  • היי נופר,
    אנחנו זוג בשנות החמישים, הגענו לפוזנן לסופ"ש. תודה על הטיפים והעצות.
    אנחנו לנים במלון קטן ומקסים, במיקום מעולה ממש במרכז העיר וקרוב לכל המקומות שהזכרת בכתבה שלך.
    מלון שלושה כוכבים, בסביבות 300 ש"ח ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר.
    מלון נקי ביותר אבל לא למעשנים. אסור לעשן בכל המלון.
    המלון נקרא: Garden boutique residence.
    שוב תודה על הטיפים! יש לך בלוג מקסים!
    שולי ועוזי

    • היי שולי ועוזי,
      איזה כיף לשמוע 🙂
      תודה רבה על ההמלצה .. אולי פעם הבאה שאהיה שם אלך למלון הזה
      תמשיכו להנות ותודה שעידכנתם

  • היי ,מגיעים ב"ה למלון הזה ביום שישי..אשמח לשמוע על ארוחת הבוקר,הבנתי שהיא ממול בקפה סוהו..מספקת?מגיעה עם ילדים,חשוב לי להתארגן בהתאם,תודה

  • היי נופר,
    שמחתי מאד לקרוא את הטיפים לטיול בפוזנן,
    אנחנו מתכננים להגיע לפוזנן באמצע הלילה, האם נמצא בשדה התעופה דוכן לקניית והפעלת סים ?
    או שנצטרך להמתין לשעות הבוקר ?
    תודה רבה על הבלוג הנפלא

    • היי שמעון,
      רוב הסיכויים שהחנות תהיה סגורה
      אז תצטרכו לקנות יום למחרת בעיר

      שמחה שאהבת את הבלוג 🙂

  • הייי אני עכשיו בפוזנן עם 2 בנותי בנות 15. ישנות במלון nh. מלון מקסים ומומלץ. 2 דקות ברגל לכל מקום. איזה כיף לנו

  • היי נופר, בעקבות הכתיבה שלך חושבת לנסוע עם בן זוגי לפוזאן, שבוע ימים 28/2 נחיתה 24:30 ועד 7/3
    אשמח לדעת ממך אם הזמן הוא טוב ואם יש מה לעשות שם שבוע ימים?
    תודה מעיין 054-6605906

    • היי מעיין
      שמחה שאהבת את הפוסט על פוזנן 🙂
      אני הייתי שם במאי (באביב) בפברואר יהיה עדיין קר מאוד ויכול להיות שלא תוכלו לעשות את המסלול שהמלצתי כי רובו בחוץ

  • אשמח לשמוע על מקומות נוחים וטובים להתארח בהם ?
    יש מקומות לנסוע מחוץ לפוזאן שמומלץ?

  • נופר שלום
    תמיד שאני פונה לסוכן הטיולים הכל כזה בלתי אפשרי ויקר לנו כמשפחה 5 נפשות
    וכשאני רואה כאלה פוסטים אני פשוט מרגישה טמבלית כי אף פעם לא מסתדר לי לצאת לכאלה טיולים עם המשפחה ובזול!!!!!!
    מה את ממליצה לנסוע עכשיו או שאפשרי גם בקיץ לנסוע ובזול תעזרי לי בבקשה

    • היי ערין
      !את לא צריכה להרגיש טמבלית.. להרבה אנשים זה מרגיש מסובך
      בעיקרון אם רוצים לטוס כמה שיותר בזול אז תמיד עדיף לטוס לא בחגים ולא בחודשי הקיץ יולי אוגוסט. כי אז המחירים בשיאם.
      בנוסף מומלץ להזמין את כרטיסי הטיסה כמה שיותר זמן מראש במיוחד אם זה לחמישה אנשים.
      פוזנן למשל היא אחלה יעד לטיול כיפי ולא יקר . ממליצה לטוס לשם במאי כי מחירי הטיסות זולים ויש אחלה מזג אוויר
      בנוסף גם שאר הערים בפולין מתאימות לטיול כזה.

      אני בטוחה שאם תסתכלי עכשיו על המחירי טיסות למאי תראי שהם סבבה
      שיהיה בהצלחה 🙂

  • היי
    כמה כסף צריך להביא ל 4 ימים?

    • זה מאוד תלוי מה את מתכננת.. אם לעשות שופינג או לא..
      אבל בעיקרון המחייה שם ממש זולה ואני הוצאתי בערך 500 ש"ח לארבעה ימים וזה כלל בתי קפה, מסעדות, נסיעות וקצת שופיג

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *