מסלול טיול שלושה שבועות בתאילנד – שילוב של החיים הטובים עם חוויה מקומית

מאת: נופר רונן

ב2016 ביקרנו בתאילנד לחודשיים והיה כל כך כיף שהחלטנו לחזור אליה שוב ב2019. המסלול שעשינו בפעם הקודמת היה בנגקוק -> איוטאיה-> הואה הין -> קוסמוי ->קופנגן -> פוקט טאון  -> קופיפי -> פוקט טאון  -> צ'אנג מאי -> פאי.

אז הפעם בחרנו לעשות מסלול שונה. תכננתי את המסלול בקפידה ויצא לנו טיול מדהים. טיול ששילב את היוקרה והחיים הטובים בתאילנד וגם הרבה את החוויה המקומית. המסלול שהחלטנו לעשות היה בנגקוק -> קנצ'נבורי -> פוקט ->פוקט טאון -> אי קאו יאו יאי -> קאו סוק -> קאו לאק -> בנגקוק (לילה אחרון)

חברת הסעות וטיולים בתאילנד

אם אתם מחפשים נהג שיסיע אתכם משדה התעופה בבנגקוק או שיקח אתכם לטיול פרטי באזור, אז אני ממליצה על חברת Naka service. שירות הסעות וטיולים פרטיים שמנוהל ע״י זוג מקסים די Dee וטום Tom.

די מנהלת את העסק וטום הוא הנהג. עשינו עם טום טיול של יומיים בקנצ׳נבורי. טום מקסים וחייכן, אבל חשוב לדעת שהוא לא דובר אנגלית טוב. התקשורת מולו היא דרך גוגל טרנסלייט. הוא לא מדריך טיולים! רק נהג. את המסלול סוגרים מראש מול די ואז טום מסיע אתכם מיעד ליעד.

דיברתי עם די בנובמבר 2023 והיא אמרה לי שהעסק התרחב ויש יותר נהגים. אתם יכולים לברר מולה אם יש נהגים דוברי אנגלית טובה יותר אם זה חשוב לכם. אנחנו אישית היינו עם טום ומאוד נהננו.

לקוראי הבלוג תינתן הנחה של 5% על שירותי ההסעות החל מה15.1.24 (תציינו שהגעתם דרך הבלוג)

אם עוד לא עשיתם ביטוח לטיול אז הנה פוסט שכתבתי עם מידע שכדאי לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל לתאילנד ואם אתם מחפשים מלונות וטיסות אז כדאי שתעזרו במנוע השוואת מחירי מלונות ומנוע להשוואת מחירי טיסה.

מסלול שלושה שבועות בתאילנד

בנגקוק חמישה לילות

התחלנו את הטיול בבנגקוק. טסנו עם חברת רואיל ג'ורדניאן בחודש ינואר. הזמנו את כרטיסי הטיסה בערך 4 חודשים לפני דרך אתר אקספלורר ומחיר הטיסה היה 650 דולר לאדם.

חווית יוקרה

מלון בוטיק מקסים Casa Nithra שהיה עם בריכה בגג. – שני לילות.
ברים על הגג Octave bar ו Above eleven.
שיעור בישול בשוק הפרחים

חוויה מקומית

גסטהאוס Pho place בצ'ינה טאון – גסטהאוס נקי במיקום שקט אך מרכזי בצ'ינה טאון.
אכלנו אוכל רחוב בכל הזדמנות.
ישבנו בבר מקומי ברחוב רמבוטרי.
ביקור בארמון המלך ומקדש הבודהה השוכב.
מסאג'ים ב200 באט למסאג' תאילנדי לשעה.
סיור אופניים בשוק מקומי ובג'ונגל

אפשר לקרוא בהרחבה על כל הדברים שעשינו בפוסט "דברים מגניבים ומיוחדים לעשות בבנגקוק"

קנצ'נבורי שלושה לילות

חווית יוקרה

השתמשנו בשירות של Naka service. ובעצם טום הסיע אותנו לקנצ'נבורי ובדרך עצר לנו בשווקים.
יום למחרת טום הסיע אותנו לרפטינג במבוק בנהר.

חוויה מקומית

ביקור בשוק הצף באמפוואה ושוק הרכבת.
ישנו בגסטהאוס טוב במיקום פחות מתוייר  Baan Ma Fueng.
ביקור בגשר על נהר הקאווי.
חזרנו מהרפטינג ברכבת מקומית לקנצ'נבורי.
נסיעה באוטובוס מקומי למפלי ארוואן וחזרה באוטובוס מקומי.
יצאנו לבלות בערב בברים מקומיים ואכלנו בשוק לילה מקומי.

אפשר לקרוא בהרחבה על המסלול שלנו בקצ'נבורי בפוסט "מסלול מושלם לשלושה ימים לקנצ'נבורי – כולל ביקור בשוק הצף ושוק הרכבת"

חזרנו מקנצ'נבורי לבנגקוק באוטובוס ומשם לקחנו מונית לשדה תעופה וטיסת פנים לפוקט .

פוקט שלושה לילות

חוויה מקומית

מאחר שנחתנו מאוחר בפוקט העדפנו לישון בגסטהאוס זול ובבוקר לעבור לריזורט המפנק. ישנו בגסטהאוס שהיה במרחק הליכה של שתי דקות מהריזורט גסטהאוס Pensiri House . הגענו לשם במונית מהשדה תעופה (לקחנו מונית לפי מונה כי המרחק מהשדה תעופה לגסטהאוס קצר מאוד- בערך 10 דקות נסיעה).

חווית יוקרה

ישנו שני לילות בריזורט מהמם The Slate ליד חוף נאי יאנג. אפשר לקרוא בהרחבה על החוויה שלנו מהריזורט בפוסט "הריזורט המושלם לחופשה יוקרתית בפוקט – ריזורט The Slate"

פוקט טאון שני לילות

חוויה מקומית

ישנו בהוסטל במיקום טוב Beehive Phuket Old Town . אהבנו את ההוסטל בגלל השירות, העיצוב והמיקום  אבל היה ריח ממש לא טוב בשירותים ובמקלחת ולכן פחות הייתי ממליצה עליו. בפעם הקודמת שהיינו בפוקט ישנו בהוסטל שיותר אהבתי ושמו Baan Sutra.
בפוקט טאון הלכנו לאכול במקומות מקומיים כמו באזור אוכל  .
הסתובבנו ברחוב Talang Road (מפה)  יש שם גם שוק לילה בראשון בלילה ממש מגניב. הרחוב מלא בחנויות ובתי קפה מודרניים והבתים עצמם צבעוניים ומגניבים.
אכלנו במתחם של אוכל מקומי Lock Tien (מפה) שיש שם דוכן טעים של נודלס ושיפודים עם רוטב סאטה.
ביקרנו בשוק לילה Indy market (מפה) שהוא שוק מתוייר אבל עם הרבה דוכנים של אוכל רחוב. ליד השוק יש גם קניון קטן Limelight Avenue (מפה)  עם בתי קפה וחנויות.

אי קאו יאו יאי Koh Yao Yay – שני לילות

מפוקט טאון לקחנו מונית למזח Chianwanich Pier  (מפה)  ומשם לקחנו סירת מנוע speed boat לאי קאו יאו יאי. כשהגענו לאי לקחנו מונית לריזורט סנתייה Santhiya

חווית יוקרה

ישנו בריזורט Santhiya שני לילות. הריזורט עצמו היה מאוד יפה ואחד היתרונות הכי גדולים שלו היא הבריכה האינסופית Infinity pool עם נוף מדהים. רוב הזמן היינו בבריכה ונדהמנו כל פעם מהנוף. החדר עצמו גם היה יפהפה עם מרפסת וג'קוזי במרפסת.

לריזורט יש כמה מסעדות, חדר כושר, ספא, ספריה, חוף ים ושתי בריכות. החדרים, הבריכה האינסופית וארוחת הבוקר ממוקמים במעלה ההר ולכן ההתניידות שם היא בשאטלים. השאטלים עוברים בתדירות יחסית גבוהה אבל יצא לנו להמתין להם מספר פעמים. השירות עצמו טוב והעובדים מאוד נחמדים אבל לא כולם מבינים אנגלית ולכן התקשורת איתם היתה לא הכי קלה.

לסיכום קצת התאכזבנו מהשירות אבל  הנוף,החדר והבריכה האינסופית הופכים את המלון הזה לאחד השווים.

חוויה מקומית

האמת שבמהלך השהות שלנו לא יצאנו מהריזורט. האי עצמו היה נראה ממש מקסים והתבאסנו שלא היה לנו זמן לחקור אותו קצת ואולי אפילו לישון בגסטהאוס כדי לחוות את החוויה המקומית של האי. זה אי לא מתוייר ולכן אפשר לחוות בו ממש חוויה מקומית.

קאו סוק- שלושה לילות

מהאי קאו יאו יאי  לקחנו שוב סירת מנוע לפוקט משם לקחנו מונית פרטית לקאו סוק  (מומלץ לקחת סירת מנוע שמגיעה למזח שקרוב לשדה התעופה במידה ולוקחים מונית). המונית עלתה 2800 באט והנסיעה היתה בסביבות שלוש שעות. אם רוצים לקחת אוטובוס אז עדיף לקחת סירת מנוע שמגיעה למזח שקרוב לפוקט טאון. מהמזח לקחת מונית לפוקט טאון ומשם אוטובוס שנוסע לסורתאני. הנסיעה באוטובוס היא בערך 4.5-5 שעות.

בקאו סוק היינו שלושה לילות שלילה אחד היה באגם צ'או לאן. ממליצה להזמין את הסיור לאגם דרך הגסטאוס שתשנו בו ככה תוכלו להשאיר גם את הציוד שלכם כשתצאו לסיור וגם בעלי מקומות הלינה לא אוהבים כאלה שלא מזמינים את הסיורים דרכם כי זוהי חלק מהדרך שלהם להתפרנס. כל מקומות הלינה מציעים אותם סיורים ובאותם מחירים.

חוויה מקומית

גסטהאוס Blue mountain היה גסטהאוס ביתי וקטן באמצע הטבע עם מסעדה מקומית של הבעלים.

הסיור לאגם צ'או לאן היה אחד מרגעי השיא בטיול וטיול בפארק עצמו היה כיפי.

אפשר לקרוא בהרחבה על החוויה שלנו בקאו סוק ובאגם בפוסט "פארק לאומי קאו סוק – חוויה קסומה בתאילנד כולל סיור עם לינה באגם צ'או לאן"

חוויה יוקרתית

לדעתי מי שבא לקאו סוק צריך להנות מהחוויה המקומית ומקומות הלינה הפשוטים. בלאו הכי רוב הזמן לא נמצאים בהם. קאו סוק זאת חוויה של טבע ונופים.

קאו לאק שני לילות

מקאו לאק נסענו בהסעה בואן. הזמנו את ההסעה מבעל הגסטהאוס והואן אסף אותנו בבוקר מהגסטהאוס עצמו. הנסיעה לקאו לאק היתה בערך שעה וחצי והנהג עצר לנו על הכביש הראשי סמוך למלון שאמרנו לו שהזמנו Moracea.

חווית יוקרה

ישנו בריזורט מקסים Moracea. הוא היה יותר פשוט מThe Slate וSanthiya אבל עדיין ברמה גבוהה. היה לו את האוכל הטעים ביותר לדעתנו (במסעדות על החוף). מאוד אהבנו את החוף ים ובעצם היינו על היום על מיטות השיזוף ליד החוף ובחוף עצמו. באנו לריזורט במטרה רק לנוח ולבטן גב.
לריזורט יש 4 בריכות ו 3 מסעדות על החוף. החדרים ממש גדולים, יפים ומרווחים. הארוחת הבוקר היתה מגוונת ונחמדה אבל לא משהו מיוחד.

בנגקוק לילה אחד

מקאו לאק לקחנו מונית לשדה תעופה בפוקט דרך חברת מוניות שנתנה את המחיר הזול ביותר לנסיעה . הטיסה שלנו היתה אחר הצהריים והגענו בערב לבנגקוק. מהשדה תעופה לקחנו מונית לאזור סוקומביט

חווית יוקרה

ישנו במלון Solo Sokhumvit2 מלון בוטיק שישנו בו גם לפני שנתיים וממש אהבנו אותו. אני פחות מתחברת לאזור סוקומביט. הוא עמוס מדי לדעתי ויש בו הרבה זנות אבל יש שם גם הרבה אוכל רחוב ומאוד קל להתנייד בו בגלל הרכבת sky train.

3 תגובות בנושא “מסלול טיול שלושה שבועות בתאילנד – שילוב של החיים הטובים עם חוויה מקומית”

• נשמע טיול מהמם לתאילנד, מתאים גם לאמא + 2 מתבגרים לדעתך?

• היי נופר, אני נוסעת לתאילנד בסוף אוקטובר, לחודש. בתחילת הטיול אני אהיה עם חברה כשבוע ואז אמשיך את הטיול בעצמי. אני מנסה לעבור על כמה שיותר מידע כדי שיהיה לי מושג לאן לכוון. התכנון להיות בצפון ואחרי זה באיים- קוסמוי, קופנגן, פוקט, קאו סוק, קופיפי ובסוף בנגקוק.
    בינתיים הזמנתי את הטיסה עצמה וגם טיסת פנים לצפון.
    האם כדאי להזמין את כל הטיסות והמלונות מראש או לחכות עם זה ולהזמין כבר שם? או מקסימום לעשות אופציה לביטול של המלונות? ואת הטיסות לסגור כי המחירים יעלו?
    כמובן שזה יאפשר לי גמישות אבל מצד שני יהיה לי יותר קל אם הכל יהיה סגור מראש. מה לדעתך מומלץ לעשות? זאת פעם ראשונה שאני עושה טיול כזה ארוך.