מסעדות מומלצות בבודפשט

מאת: נופר רונן

בודפשט מלאה במסעדות ברמה גבוהה, מחירים זולים, שירות נעים ואווירה מעולה. אין ספק שבטיול שלכם בבודפשט תוכלו לקבל חוויה קולינרית טעימה ומיוחדת. תוכלו למצוא מסעדות מקומיות, מסעדות אסייתיות, מסעדות טבעוניות ובעצם כל סוג מסעדה שתרצו, יש שם.

בבודפשט יש גם בתי קפה מעולים והרבה דברים לעשות. אנחנו טסנו בטיסה זולה לבודפשט (30 דולר מקפריסין) והטיול שלנו היה ממש זול. מוזמנים לקרוא טיפים על איך לטייל בזול.

מסעדות מומלצות בבודפשט

מסעדות הונגריות

Regos Vendeglo

מסעדה הונגרית מעוצבת מקסים ומתאימה לארוחת ערב נעימה או לארוחת צהריים כיפית. יש בתפריט המון אפשרויות וגם מנות ספיישל. אנחנו ביקשנו המלצה מהמלצר לשתי ראשונות ושתי עיקריות וההמלצות שלו היו מעולות. הוא המליץ על מרק שעועית עם בשר ופנקייקים מלוחים במילוי בשר.

ולעיקרית סוג של נטיפי ניוקי עם פטריות ורוטב פפריקה מעולה ומנת בשר צבי שהיתה מפתיעה וטעימה מאוד. השירות היה מצויין וממש נהננו. ממליצה בחום

טווח מחירים:
מנות ראשונות 6-20 ש"ח , מנות עיקריות 23-45 ש"ח
שעות פתיחה : כל יום 12:00-22:00
כתובת
Budapest, Szófia u. 33, 1068 Hungary
אתר

Pater bonifac kisvendeglo

מסעדה הונגרית שקרובה לכיכר hero's . מסעדה ביתית ואינטימית עם תפריט מגוון של אוכל הונגרי, אווירה טובה ואוכל מעולה. אנחנו לקחנו מרק פטריות ומנת גולש הונגרי. המנות היו ממש טעימות ומשביעות.

טווח מחירים:
מנות ראשונות 5-14 ש"ח, מנות עיקריות 16-55 ש"ח . רוב המנות העיקריות בסביבות ה16-20 ש"ח ורק מעטות בסכום גבוה יותר.
שעות פתיחה:
כל יום מ11:00-22:00

כתובת
Budapest, Dózsa György út 108, 1068 Hungary
אתר

מסעדה טבעונית

Slow foodiez

המסעדה הטבעונית הכי טעימה שאכלתי בה! שווה לאכול בה ארוחת בוקר או צהריים. ממליצה עליה בחום גם למי שלא טבעוני.  הזמנו שייק ירוק שעלה גרושים והיה מרענן ולהתחלה חלקנו מרק אגוזי לוז שהיה קרמי ועדין בטעם.

למנות עיקריות הזמנו מנת נקנקייה טבעונית שעשוייה מאגוזים ומגיעה עם סלט כרוב ותפוח אדמה. מנה משביעה, טעימה ובסגנון הונגרי ומנה נוספת היתה רביולי עם תרד וגבינת קשיו. חייבת להגיד שמכל הרביולי שאכלתי אי פעם בחיי, זאת היתה המנצחת ללא עוררין. מנה עדינה ומפתיעה בטעמים. בא לי אותה שוב 🙂 לקינוח לקחנו עוגת שוקולד תפוז ועוגת מנגו ומישמש. יש להם מנות ספיישל וארוחות בוקר שוות במיוחד. לא לפספס.

המנות במסעדה מתחלפות לעיתים קרובות, אז לצערי יכול להיות שלא תהיה את מנת הרביולי כשתגיעו לשם.

טווח מחירים:
מנות ראשונות 7-12 ש"ח, מנות עיקריות 18-30 ש"ח
שעות פתיחה:
ימי שלישי- ראשון 10:00-18:00
יום שני סגורה
כתובת
Budapest, Szondi u. 11, 1067 Hungary

מסעדה ויאטנמית

Dang Muoi Pho Bistro

ישר שנכנסים למסעדה מריחים את התבלינים של ויאטנם: הל, ציפורן והרבה דברים טובים. בתפריט יש מגוון גדול של מנות ויאטנמיות והטעמים אותנטיים.

הזמנו לראשונה רולים מאודים במילוי של שרימפס, ביצה ירקות ועוד. מנת פתיחה טעימה וקלילה והאמת שגם משביעה. למנות עיקריות לקחנו מרק פו (חייבית לציין שהגודל large הוא באמת ענקי ומתאים לשני אנשים) ומנת Bun ca שזאת מנה עם בשר, איטריות אורז ורוטב בצד שעושה את המנה לאחת המנות הויאטנמיות הכי טעימות שיש. טובלים את הבשר והנודלס ואוכלים. תענוג.
כל המנות היו טעימות והזכירו ממש את ויאטנם.  חשוב לציין שאין במסעדה מיזוג, אז בימים חמים מאוד צריך לקחת את זה בחשבון.

טווח מחירים:
12-32 ש"ח
שעות פתיחה:
כל יום 10:00-22:00
כתובת
Budapest, u 1065, Nagymező u. 51, 1065 Hungary
אתר


המבורגר

Black cab burger

אחרי סיור ברובע היהודי היינו ממש רעבים והתחשק לנו המבורגר טוב. נזכרתי בהמלצה של חברה על רשת מעולה להמבורגרים והחלטנו לנסות את ההמלצה

הזמנו 2 המבורגרים אחד 220 גרם והשני 300 גרם וצ'יפס. ההמבורגר עצמו היה עשוי מעולה, הלחמנייה היתה בדיוק בגודל המתאים והרטבים היו בכמות שצריך להיות. בקיצור המבורגר מומלץ מאוד.

טווח מחירים: 6-25 ש"ח
שעות פתיחה : 11:00-23:45
יש להם שני סניפים
Budapest, 1088, Rákóczi út 19, 1088 Hungary
Budapest, Mester u. 46, 1095 Hungary
אתר

מסעדה הודית

Taj mahal

מסעדה מעולה לאוכל הודי עם אווירה כיפית ומלאת אנשים. המסעדה אמנם גדולה, אבל מלאה רוב הזמן. המלצריות לבושות בלבוש הודי והעיצוב של המקום ממש יפה. מסעדה מעולה לארוחת ערב טובה ומשביעה.

אנחנו הזמנו פלאק פניר (תבשיל תרד וגבינה הודית), מנת דג בקארי, מלאי כופתה (כופתאות הודיות) ואורז בסמתי. הארוחה היתה ממש טעימה ונהננו מכל ביס. מי שאוהב אוכל הודי לא התאכזב ממנה.

טווח מחירים:
מנות ראשונות 5-22 ש"ח, מנות צמחוניות 20-30 ש"ח, מנות בשריות 32-41 ש"ח, מנות דגים 36-50 ש"ח
שעות פתיחה :
שלישי-ראשון 12:00-23:00,  יום שני סגור
כתובת:
Budapest, Szondi u. 40, 1067 Hungary
אתר

מתכננים לצאת לטיול בקרוב? מוזמנים לקרוא את המדריך שיחסוך לכם עלויות.

10 תגובות בנושא “מסעדות מומלצות בבודפשט”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *