סיור ברים בתל אביב – סיור כיפי שיקח אתכם למקומות הבילוי הכי טובים בתל אביב

מאת: נופר רונן

מאחר שאני גרה בתל אביב כבר הרבה שנים , החלטתי שזה יהיה רעיון לכתוב עליה יותר לבלוג.  התחלתי לחקור את העיר למשל את בתי הקפה, המסעדות והשווקים וגם את  עולם הסיורים בעיר ולחפש מה הסיורים הכי מומלצים שיש. מצאתי כמה סיורים ממש טובים כמו סיור אוכל בשכונת התקווה וסיור חינם ביפו. לפני כמה שבועות יצא לי להכיר את אביטל.

אביטל היא בחורה סופר מגניבה שמוציאה סיורי ברים בתל אביב בסופי שבוע (קישור לאתר ). אמנם אביטל התחילה לא מזמן לעסוק בזה אבל האנרגיות שלה ישר בישרו על מישהי שמתאימה בול לעבודה כזאת.

אני וסהר בלוגרית תל אביבית נוספת, החלטנו להצטרף לסיור עם אביטל כדי לראות האם שווה להכניס אותו לבלוגים שלנו וכפי שאתם בטח כבר מבינים, התשובה היא כן!! ואפילו בהחלט כן!!
מעבר לזה שאביטל לקחה אותנו למקומות בילוי מדהימים הסיור עצמו מקנה גם דילוג על התור של האנשים (ומדובר בתור ארוך) וגם הסיור כולל את דמי הכניסה למקומות שדורשים תשלום כניסה וגם כולל צ'יסר בכל מקום (ארבעה מקומות בילוי שונים) ובירה ראשונה חינם !

אני חייבת להודות שכבר הרבה זמן לא יצא לי לצאת לבילוי תל אביב. אולי זה בגלל הטיולים הרבים בעולם ואולי זה בגלל שהזדקנתי אבל הסיור עם אביטל החזיר לי את החשק לצאת יותר ואני מקווה שעכשיו אתחיל לקרוע את העיר שוב או לפחות לצאת יותר 🙂

סיור ברים בתל אביב

נפגשנו עם אביטל ברחוב רוטשילד ליד פיצרייה , אביטל ישר הגיעה מאושרת וחייכנית . בהתחלה היינו אני וסהר, בחור ממקסיקו ועוד שתי בחורות מאוסטרליה. אביטל הסבירה קצת על הסיור והסבירה שיש עוד חבורה של 6 חבר'ה מהוסטל בעיר שיצטרפו אלינו בשלב קצת יותר מאוחר.

ואז התחלנו בסיור…

ספוטניק- בר כיפי

התחנה הראשונה היתה בר מגניב עם מקומות ישיבה בחוץ ובפנים. אנחנו רצינו לשבת בחוץ אבל לצערינו לא היה מקום אז התיישבנו בפנים. היתה מוזיקה טובה ודיברנו אחד עם השני. מסתבר שהבחור ממקסיקו בכלל לא תכנן להגיע לישראל אבל הוא פגש בחור ישראלי במינכן והם נהיו חברים והבחור הישראלי סיפר לו שתל אביב היא יעד מעולה לחיי לילה טובים, אז הבחור ממקסיקו החליט לבוא לישראל.
שתי הבחורות מאוסטרליה היו ממש חמודות ודיברנו הרבה. אחת מהן עוסקת כדי ג'י כתחביב ושתיהן התלהבו מתל אביב מאוד.
בשלב מסויים אביטל חזרה עם כוס בירה לכל אחד וצ'יסר של ערק (כלולים במחיר הסיור). היינו בבר בערך שעה וגם החבר'ה מההוסטל הצטרפו. בינהם היו זוג מאנגליה ובחור מגוואטמלה ויחד המשכנו לדאנס בר.

כולי עלמא – דאנס בר עם אווירה טובה ומוזיקה מעולה

זהו אחד המקומות האהובים עליי בתל אביב והוא מקום מעולה בשביל מי שמחפש לבוא לרקוד. בגלל שיצא סו, שבוע קצת סוער באתי עם גרביונים וזאת היתה טעות כי היה שם ממש חם. אני ממש נהנתי בשלב הזה כי אני אוהבת לרקוד והאמת זאת היתה התחלה טובה בבר כי קודם יצא לנו קצת לדבר אחד עם השני ואז בדאנס בר כבר רקדנו יחד והיתה אווירה ממש טובה. אביטל הביאה לנו צ'יסרים שמעורבבים עם מנגו או לימונדה.
איפה שרקדנו היתה מוזיקת היפהופ מעולה והיה גם חדר עם מוזיקה משנות ה80.

פסאז' – מועדון מחתרתי

אחרי שכבר נכנסנו לאווירת הריקודים אז המשכנו למועדון ממש . ישר שנכנסנו שמענו מוזיקה מקפיצה של הלהיטים העכשווים . תוך שנייה כבר רקדנו בטירוף והיה כזה כיף. אביטל הביאה לנו שוברים לצ'יסר חינם.

האמת שהיתה עוד תחנה של מקום בילוי אחרי המקום הזה אבל אנחנו החלטנו לפרוש הביתה בגלל שלמחרת היו מתוכננים לנו הרבה דברים בשעות הבוקר.

הסיור הזה הפתיע אותי ממש לטובה (אני ורומן עשינו פעם סיור ברים בברלין והוא היה כישלון מוחלט , אז באתי בלי ציפיות גבוהות). אני חושבת שכל מי שמחפש ערב בילוי כיפי ביותר במקומות הכי טובים בתל אביב עם חבר'ה חמודים יאהב ממש את הסיור הזה. הוא מתאים גם למקומיים וגם לתיירים.

5 תגובות בנושא “סיור ברים בתל אביב – סיור כיפי שיקח אתכם למקומות הבילוי הכי טובים בתל אביב”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *