עצירה בפרנקפורט ל10 שעות

מאת: נופר רונן

מכירים את זה שיש לכם עצירה ארוכה בשדה תעופה באמצע היום ואתם מתלבטים אם כדאי לצאת מהשדה או לחכות כבר לטיסה? אז אל תתלבטו. תצאו.
לנו היתה עצירה של עשר שעות בפרנקפורט (גרמניה) משעה 10 בבוקר כשטסנו חזרה מלאס וגאס. אמנם היו טיסות ישירות, אבל העדפנו לחסוך עלויות ולמצוא טיסה זולה יותר עם עצירה וככה גם לקבל הזדמנות לראות יעד נוסף בדרך הביתה.

לאחר בדיקה באינטרנט גילינו שזה ממש פשוט לצאת מהשדה תעופה ולהגיע למרכז העיר. היה לנו יום ממש נחמד ואני בהחלט ממליצה לכם לצאת מהשדה תעופה, אם יש כמה שעות פנויות.

איך העברנו את הזמן בפרנקפורט?

מה עשינו עם התיקים הקטנים?

לא רצינו להסחב עם התיקים שהעלנו למטוס. מצאנו שמירת חפצים בשדה תעופה (עולה 7 יורו לתיק). אבל אז גילינו שיכלנו לקחת אותם איתנו ובתחנת הרכבת במרכז העיר לשים בלוקרים (עולה בערך 6 יורו ואפשר להכניס כמה תיקים ללוקר ) ככה שזאת אופציה זולה יותר.

איך הגענו למרכז העיר?

זה הכי פשוט שיש. יש רכבת משדה התעופה (עוברת כל כמה דקות) ותוך רבע שעה היינו במרכז העיר (רכבת עולה בערך 9 יורו לאדם הלוך חזור)

מה עשינו בעיר?

  • הלכנו לאכול:) הגענו למסעדה ממש נחמדה בשם kakadu's מסעדה גרמנית אוסטרלית. אני הזמנתי סלט מעולה ורומן (בעלי) הזמין נקנקיית פרנקפורטר וצלע והוא אמר שהיה מצויין.

kakadu-frankfurt-salad

kakadu-frankfurt-sausage

  • הלכנו למאפייה Kaiser Biobäckerei. הזמנו קפה ומאפה אוכמניות שהיו מאוד טעימים. היה מבחר של מאפים והכל היה נראה מעולה.

frankfurt-bakery

  • הזמנו מראש מקום לסיור חינם בפרנקפורט frankfurt free alternative tours. הסיורים יוצאים כל יום בשעה 14:00. נקודת המפגש לסיור היא 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת, ככה שזה ממש נוח. הסיור היה בערך שעתיים ו45 דקות. הוא היה ממש מעניין. למדנו המון על פרנקפורט (האמת שלא ידעתי עליה הרבה לפני וזה היה נחמד לשמוע עליה) והמדריכה היתה מקסימה. אני ממליצה בחום לקחת סיורים כאלה גם בטיול ארוך יותר, אבל גם בגיחות קטנות. מספיקים לראות ממש הרבה דברים שלבד רוב הסיכויים שלא היינו מצליחים.

frankfurt-tour

frankfurt-tour-lake

  • אחרי הסיור הלכנו לאכול טורטייה במסעדה מקסיקנית la mex lounge ומשם חזרנו כבר לתחנת רכבת כדי להיות  בשדה שעתיים לפני הטיסה.

frankfurt-lemex

אין ספק שנשאר לנו טעם של עוד לגבי פרנקפורט. הייתי שמחה להיות שם עוד כמה ימים, כי זה נשמע שיש שם גם חיי לילה מגניבים. אבל היה ממש כיף להגיע אליה גם אם הזמן היה מועט.

אשמח לשמוע על מקומות אחרים שהייתם בהם רק לעצירה קצרה 

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *