רשימת המסעדות המומלצות שלי בצפון הארץ

מאת: נופר רונן

1910-restaurant-dgania

בתור אחת שנולדה וגדלה בצפון ישראל, יצא לי לאכול בהרבה מסעדות באזור. גם אחרי שעברתי לתל אביב, המשכתי לטייל בצפון ולחקור את הצד הקולינרי בה. יש בה מגוון רחב של מסעדות והרבה מהן מסעדות ממש טובות (בישראל יש הרבה מסעדות ברמה גבוהה).

אני לא מבקרת מסעדות וגם לא מתיימרת להיות. אני פשוט מישהי שאוהבת אוכל טוב. בטוחה שפיספסתי עוד מלא מקומות מדהימים, אז פעם ב… אכתוב פוסט חדש.

מתחילים…

מסעדות בגליל תחתון והכנרת

מסעדת אל ערישה מסעדה מזרחית באיזור כרמיאל עם נוף מהמם. יושבים על מזרונים ליד שולחנות נמוכים באווירה כיפית וקלילה. היינו שם עם שישה ילדים (אחיינים שלי) הם עפו על המקום ואנחנו עפנו על האוכל:)

מסעדה חלב עם הרוח– מסעדה שסמוכה למחלבה שלהם. כל הגבינות מיוצרות שם. המסעדה באמצע שוכנת באמצע הטבע וזה מקום קסום לאכול גבינות ועוד מנות טעימות ומיוחדות.

מסעדת 1910 בדגניה א' בטבריה- מסעדת שף ים תיכוני, איטלקי. אוכל מעולה וגם יש להם טאבון ששם הם מכינים פיצות מדהימות. אפשר לצאת שם במחיר סביר ושבעים 🙂

מרינדו עין גב אם אתם מחפשים מקום לקנות בשרים לעל האש זאת אופציה מעולה. בנוסף יש במתחם גם מסעדת בשרים אם בא לכם רק לאכול בלי להכין 🙂

מסעדות בגליל מערבי

מסעדת ארזים בקיבוץ שלומי ליד נהריה. מסעדה לבנונית עם אוכל טעים ומחירים מעולים. שווה בהחלט.

סוהילה מסעדת חומוס בעכו. המקום הקבוע של המשפחה שלי לחומוס, מאז שהייתי קטנה והאמת שעוד לפני שנולדתי אבא שלי היה לקוח קבוע 🙂

מסעדת אורי בורי בעכו– מסעדת מאכלי ים ודגים. מסעדהיותר יקרה אבל עם אוכל ממש טעים, הכל טרי והשירות מדהים

שוק עכו- פשוט להסתובב בשוק ולטעום מדוכני הרחוב ויש שם גם בזאר טורקי עם מסעדות קטנות ומגניבות.

מסעדת אבו אדהם בכפר יאסיף- מסעדה עם חומוס ממש טעים שהכרתי מחבריי הקיבוצניקים שכל שישי בבוקר פקדו את המקום.

מסעדות בגליל עליון

שירי ביסטרו בראש פינה- ארוחת בוקר מעולה עם נוף לרמת הגולן.

מסעדת בת יער מסעדת בשרים במבנה מיוחד. נמצאת במעלה ההר בעמוקה. יש להם סגנון מגניב ואוכל טעים. אם מחפשים גם פעילות משפחתית, יש שם גם חוות סוסים ופעילויות לקבוצות .

מסעדות בעמק יזרעאל

נדב קינוחים רמת ישי – מקום מושלם לארוחת בוקר או לבראנץ וכמובן לקניית עוגות ולחמים. הם מכינים הכל במקום וכבר ממרחקים אפשר להריח את הריחות המדהימים.

מסעדת רוזמרין נצרת– ביסטרו קפה ים תיכוני. מסעדה בעיצוב מהמם, עם אווירה אינטימית ושירות מעולה. והאוכל נהדר 🙂

מסעדות במישור החוף

מסעדת דולפין – חיפה. מסעדת דגים עם עסקיות צהריים של מנה עיקרית ומלא סלטים. הסלטים שלהם ממש טעימים וגם לא משעממים כמו בהרבה מסעדות עם קונספט דומה.

מסעדת מעיין הבירה- חיפה. מוסד קולינרי של אוכל מזרח אירופאי עם בירות מעולות מהמבשלה שלהם. אם אתם בקטע של כיסונים, בשר מעושן ובירות זה אחלה מקום.

מסעדת הבית בעין חוד מסעדה ערבית על מעלה ההר עם נוף מהמם. נמצאת באזור זכרון יעקב. זוהי מסעדה בלי תפריט פשוט מגישים לכם מלא סלטים ותבשילים מדהימים. בסוף הארוחה יורדים לשבת למטה במתחם זולה, ששם אפשר לשתות קפה ותה ולאכול קינוח קטן וטעים.

אשמח לשמוע על מסעדות נוספות שאהבת בצפון וגם אשמח לשמוע מה חשבת על המסעדות שציינתי 🙂

6 תגובות בנושא “רשימת המסעדות המומלצות שלי בצפון הארץ”

  • ההמלצות נהדרות ומדויקות!
    בנוסף ארוחת בוקר נפלאה המוגשת כאכול כפי יכולתך בבית וקיט בקבוץ לוחמי הגטאות. בר סלטים עשיר, גבינות, זיתים לחמים תוצרת בית.. נפלא!
    כפר יאסיף – מסעדת דגים ומאכלי ים נפלאה – נסיב . מבחר סלטים משגע.. פירות ים, דגים טריים.. מומלץ מאוד. והמחירים סבירים לחלוטין. כביש ראשי כפר יאסיף.
    Pandalina Asian Street Bar- מסעדת סושי.. כן סושי הכי טוב ומיוחד שיש… ואכלתי בהרבה.. בכפר יאסיף!!!! 050-3009005 כביש ראשי פנימי. שף שלמד בלונדון והביא רוח חדשה לכפר.. מסעדה קטנה מעוצבת להפליא.. מוזיקה מדליקה.. אנשים מעניינים… ממש כיף!!!

    • וואוו אטי איזה המלצות מדהימות 🙂 לא ידעתי על מסעדת הסושי ואני חובבת גדולה של סושי.
      בהחלט סיקרנת אותי לגבי זה. חייבת לנסות 🙂

  • המלצות נהדרות. בחלק מהמקומות אכלתי ואכן נהניתי בכולם. ממליצה על מסעדת צ'אנג בה ברחוב הנמל בחיפה. מסעדה של אוכל תאילנדי אמיתי ממש. מנות גדולות וטעימות אש! מומלץ להזמין מקום מראש כי המסעדה טעים מלאה עד אפס מקום

  • לוטם זה קיבוץ,
    ןעין חוד זאת ארוחה ערבית מסורתית שום קשר לכורדיסטן.

    • תודה על ההערות
      האמת שלוטם זהו ישוב קהילתי אבל המסעדה נסגרה שם אז הורדתי מהפוסט.
      לגבי עין חוד שיניתי לארוחה ערבית 🙂

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *