בתי קפה מומלצים בזכרון יעקב

מאת: נופר רונן

לפני חודש עברנו לזכרון ומאז היינו בבתי קפה רבים (זה לא מפתיע בגלל שאני מאוד אוהבת בתי קפה). לשמחתינו גילינו שיש פה הרבה אפשרויות טובות וזה עוד גרם לי להבין שעשינו בחירה נכונה במעבר לפה.

בטיולים בחו"ל אחד הדברים שתמיד גרמו לי להתאהב ביעד חדש היה בזכות מציאת בתי קפה שווים באזור והיה לי חשוב גם לגור במקום כזה. כשעזבנו את תל אביב התבאסתי קצת כי יש בתל אביב בתי קפה מעולים אבל נוכחתי לגלות שגם בזכרון לא חסר. מכיוון שאנחנו גרים קרוב למדרחוב אז רוב בתי הקפה נמצאים ממש במרחק קצרצר מהבית שלנו.

גיליתי שיש גם מלא בתי קפה טובים באזור כולו ולכן החלטתי להוסיף לפה עוד המלצה לבית קפה במרחק של 15 דקות נסיעה מזכרון ואני אכתוב בהמשך פוסט על המלצות באזור ובינתיים בואו נתחיל בזכרון עצמה.

הקפה הכי טוב – ניחוח קפה

כשגיליתי שהקפה הכי טוב נמצא דקה מהבית שלי התלהבתי ממש ואחרי שטעמתי אותו עוד יותר התלהבתי.

ניחוח קפה הוא בית קפה קטן ופשוט (עם מקומות ישיבה בפנים ובחוץ) וברגע שתעברו לידו תריחו את הריח המעולה של קליית פולי הקפה וישר תרצו להכנס אליו. אז כן בבית קפה הזה קולים את הקפה ויש גם אפשרות לקנות את הקפה להכנה בבית. בנוסף יש שם מאפים, עוגות ועוגיות (אני ממש אוהבת את הבורקסים הקטנים שהם מכינים ואת כדורי השוקולד). יש גם מאפים מלוחים וטוסטים.

טיפ קטן : אם אתם גרים באזור ומתכננים להגיע הרבה אז יש אפשרות לרכוש כרטיסייה של 10 קפה ואז מקבלים 2 חינם שזה שווה ממש 🙂

כתובת: המייסדים 61
מקום כשר לא פתוח בשבת

להרגיש בטבע – בית קפה מסעדה מטעים ברמת הנדיב

במצב היום (קורונה) רובינו מעדיפים לשבת במקומות מרווחים ובחוץ ולכן כשהלכנו למטעים הבנתי שזאת בחירה מעולה. בכללי  זאת בחירה מעולה כי יפה שם ממש ויש אחלה אוכל וקפה.

מטעים נמצא ברמת הנדיב (נסיעה של 10 דקות מהמדרחוב). תוכלו למצוא שם מגוון ארוחות בוקר וגם אוכל כמו פסטות, כריכים וסלטים.

אני ביליתי שם עם אחיות שלי בארוחת בוקר מפנקת. הזמנו את ארוחת הבוקר הטבעונית (החביתה הטבעונית היתה טעימה), סלט קינואה עם כרובית (מומלץ ביותר) ופוקצ'ת סביח שהיתה גם מצוינת.

בפעם אחרת הייתי שם עם רומן בשביל קפה וקינוח (הזמנו את הפבלובה שהיתה קלילה וטעימה אבל בעיקרון אני פחות מתחברת לפבלובות). בחוץ יש מדשאות  וגן משחקים צמוד, אז יש גם נוף יפה וגם תעסוקה לילדים. ישנה אפשרות גם לשבת שם על מחצלות על הדשא ולאכול שם למי שרוצה להרגיש בפיקניק.

כתובת : רמת הנדיב
מקום כשר לא פתוח בשבת

להרגיש בטוסקנה עם יין וגבינות – סמובר

לפני כמה ימים גיליתי מקום חדש- סמובר,  שנפתח בתחילת נובמבר באחת החצרות של המדרחוב וכמובן שישר הלכתי לבדוק אותו. אז כבר הייתי שם פעמיים 🙂 פעם אחת עם חברה שלי שבאה מרחוק והזמנו שם חומוס והיום חזרתי עם רומן כדי להנות מיין, פלטת גבינות וחומוס שוב.

מדובר בחנות יד שנייה ודברי וינטג' שנפתחה על ידי זוג מקסים ומעבר לחנות הם מגישים גם שתיה ואוכל.

תקשיבו המקום הזה קסום ביותר. יש שם חצר עם מזרקה ומוזיקה מרגיעה והיה לנו מזג אוויר מושלם . פלטת הגבינות עם גבינות ברמה גבוהה ובכמות ממש גדולה (מספיקה בכיף לשלושה אנשים). מנת החומוס מושקעת מאוד ומגיעה עם גרגירי חומוס, שמן זית, פפריקה, ביצה ולימון כבוש ובנוסף כלי ההגשה ממש מיוחדים.

יש גם נס קפה, קפה שחור, תה ועוגות ..
בקיצור מומלץ ביותר. אה ואחד הדברים הטובים במקום הזה, זה שהוא פתוח כל השבוע גם ביום שבת (די נדיר בזכרון יעקב חח)

דרך אגב הבעלים של המקום זאת השחקנית קלייר בן דוד שמשתתפת בסדרת המופת "שעת נעילה" והיא ובן זוגה עברו לא מזמן לזכרון יעקב ופתחו את המקום 🙂

כתובת: המייסדים 56
ביום שישי פתוח מ10:00-16:00 ובשבת מ10:00-18:00


עיצוב אינסטגרמי וקינוחים מעולים – קפה תמר

בית קפה ופטיסרי כשר-  קפה תמר, שנפתח לפני כמה ימים באחת הסמטאות של המדרחוב והוא לגמרי מתברג ברשימת בתי הקפה המומלצים בזכרון יעקב.  בהתחלה תרצו להצטלם שם כדי לעלות תמונה לאינסטגרם כי העיצוב שלו בכניסה יפהפה וצבעוני ואחרי שתזמינו שם קפה וקינוח אתם גם תתאהבו בו.

הזמנו קפה קר ועוגת שזיפים שהפתיעה אותי ממש. אני חשבתי שזאת עוגה בחושה ולא .. זאת היתה עוגה בסגנון קראמבל תפוחים רק שהיא היתה עם שזיפים והיא היתה מעולה. ניסינו גם את המקרונים שהיו טעימים. בקיצור מומלץ ביותר.

כתובת: המייסדים 52 חצר לייטנר
כשר סגור בשבת

בשילוב עם אומנות – קפה אנקדוטה

בלב המדרחוב יש חנות אומנות שימושית מקסימה שפתוחה גם בשישי ובשבת ושמה אנקדוטה. יש בה גם דוכן קפה חמוד עם כמה כסאות בחוץ. יש שם אחלה קפה ויש גם שוקולדים בטעמים שונים. אנחנו הזמנו קפה קר טייקוואי ולקחתי גם שוקולד טופי שהיה טעים והלכנו לשבת בספסל ממול והרגשנו בחו"ל. בחנות עצמה יש דברים ממש יפים (מתנות, אומנות שימושית, פריטים לעיצוב הבית, יודאיקה ותכשיטים) אז שווה גם לבוא שם לקניות וגם לקפה 🙂

כתובת המייסדים 52
פתוח בשבת

להרגיש בפריז – קפה בולנזרי

בסמטה צדדית במדרחוב תמצאו את קונדיטוריה בית קפה בולנז'רי. יש שם פטיו מקסים ומגוון של עוגות, עוגיות, מאפים ומנת כנאפה שנעשת בתנור אבן.  בנוסף יש שם גם אוכל כמו לזניות, קישים ופיצות.

כתובת המייסדים 51
מקום כשר לא פתוח בשבת

להיות מול הנוף – בית קפה מסעדה בית מלון מימון

אני מאוד אוהבת לשתות קפה מול נוף יפה (טוב מי לא אוהב את זה?) וכשחברה שלי שלחה לי תמונות שלה משם ידעתי שאנחנו חייבים לקפוץ לשם לקפה והאמת שבא לי לחזור לשם כל יום. למה? יש שם מרפסת יפיפיה עם נוף מהמם לים. יתרון נוסף זה שהמקום פתוח בשישי בערב ובשבת (בגלל מצב הקורונה כדאי להתקשר לפני ולברר אם ניתן להגיע גם למי שאינו אורח במלון).

אנחנו הזמנו שם קפה קר שהיה בסדר. בשבת אין מכונת אספרסו אז הקפה היה קפה נמס. אנחנו ננסה ללכת לשם באמצע שבוע ולבדוק איך הקפה מהמכונה. בנוסף יש שם ארוחת בוקר בבופה ואנחנו מתכוונים ללכת לשם בקרוב כדי לבדוק איך היא .

כתובת: צה"ל 4
פתוח בשבת


אווירה תיירותית – בית קפה גוטשה

בתחילת המדרחוב באווירה של חו"ל תוכלו למצוא את בית קפה גוטשה. אני חושבת שזה אחלה מקום לבוא אליו לקפה או כוס יין כשאתם מגיעים לזכרון בסוף שבוע.

טיפ קטן : המחירים ב-Take away הם חצי מחיר מהמחיר של המסעדה אז יש אפשרות לבוא לשם לקפה ואז לקחת את האוכל וללכת לגן טיול שבמרחק של שתי דקות הליכה משם ולעשות פיקניק על הדשא 🙂 אני מאוד אהבתי את הסלט סלמון שלהם.

כתובת : המייסדים 59
פתוח בשבת

כפי שאתם יכולים לראות יש מבחר של בתי קפה שווים בזכרון יעקב ואני בטוחה שעם הזמן אגלה פה עוד בתי קפה ואז אוכל לעדכן את הפוסט :). בנוסף יש הרבה דברים לעשות בזכרון וגם עליהם אכתוב בפוסט נוסף אבל בינתיים אתם יכולים לקבל המלצות מהבלוג של גלית שהיתה בסיור בלוגרים פה בזכרון.

4 תגובות בנושא “בתי קפה מומלצים בזכרון יעקב”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *