לאכול ולשתות בשבת באזור זכרון יעקב – בתי קפה פתוחים בשבת

מאת: נופר רונן

הרבה פעמים ביום שבת בא לנו לשבת במקום נחמד ומיוחד וליהנות מאוכל טעים וקפה טוב. יש לנו כמה בתי קפה שפתוחים בשבת ליד הבית בזכרון יעקב , אבל החלטנו שמדי פעם ניסע ונחקור את האזור לידנו.

גילינו כמה מקומות שממש אהבנו והחלטתי לחלוק אותם איתכם, כי אני מאמינה שכולם מחפשים מקומות שווים לאכול ולשתות בהם ביום שבת. כמובן שאעדכן את הפוסט כל פעם שאגלה מקום שווה חדש אבל בינתיים הנה הבתי קפה שאהבנו ומחלבה 🙂

קפה בגולף בקיסריה

חלמתם פעם להיות עשירים ושיהיה לכם מנוי במועדון גולף ותשבו לשתות שם קפה? חח טוב אולי לא כולם חלמו על זה אבל זה נראה לי אחלה של דבר. אף פעם לא הייתי במגרש גולף (רק במיני גולף שזה עולם אחר לגמרי :)).בקיצור כשחיפשתי בגוגל מפות מקום שפתוח בשבת במרחק לא רחוק מאיתנו מצאתי את קפה בגולף .בית קפה שנמצא בתוך מגרש הגולף בקיסריה וישר רציתי לנסות אותו.

נסענו לשם בלי להזמין מקום וזה היתה טעות כי המקום היה מפוצץ למזלינו היה מקום שקרוב למרפסת אז יכלנו לראות את הנוף מבפנים אבל זה אומר שחשוב מאוד להזמין מקום מראש ואם לא חם מדי אז מומלץ מאוד לבקש מקום במרפסת

רומן אכל לפני והתבאס כי היה מגוון עשיר של ארוחות בוקר שנשמעו ממש טוב. הוא הזמין קפה וקרואסון שקדים ואני הזמנתי את ארוחת בוקר הפועלים שכללה בייגל, דג הרינג, ירקות שוק, לאבנה עם חצילים, ביצת עין ושתיה חמה או קרה. 

הארוחה טעימה מאוד. אהבנו את המיקום. בטוחה שניסע לשם שוב בעתיד. 



קפה עגלה ציפורה במושב אביאל 

לפעמים ממש בא לי לשתות קפה בטבע במקום רגוע ולא לעשות כלום ובשביל זה בדיוק יש את קפה ציפורה. בית קפה מגניב ביותר כי הוא בעצם עגלת קפה מול מעיין אביאל עם נוף מקסים. 

יש שם מקומות ישיבה מוצלים ומעבר לקפה יש גם כריכים ממש טעימים, אני אכלתי כריך עם סלק וגבינה שהיה מצוין, ויש עוגיות מעולות. חובה לקחת את עוגית החמאת בוטנים שהיא ממכרת אז ראו הוזהרתם. 

הרבה מגיעים לשם על הדרך כי יש באזור מסלולי הליכה ואופניים אבל אנחנו הגענו לשם במיוחד (נסיעה של רבע שעה מהבית) ופשוט השתקענו שם כי היה ממש נעים ואווירת צ'יל שמתאימה בול למה שחיפשתי.



מחלבת שוורצמן בבת שלמה

נתחיל מזה שבת שלמה הוא מושב מקסים שיש ממנו נוף מהמם ומסלולי אופניים (שעוד לא יצא לנו לחנוך אבל זה עוד יקרה) ויש בו גם את מחלבת שוורצמן.

מחלבה שפתוחה בכל ימות השבוע שיש בה מגוון מנות ובעצם תוכלו להנות שם גם מאוכל טעים, יין וקינוחים. ביקרנו שם כמה פעמים וגם פעם אחת קנינו שם גבינות טייקוואי ולקחנו אותם לצימר. אהבנו מאוד את הלאפה שלהם במילוי בגבינות עיזים מיושנות.

יש להם גם קינוח כנאפה מעולה, אחלה יין, ארוחות מלאות של גבינות עם ירקות, זיתים ועוד שיכולים להתאים לזוג ולמשפחה. הישיבה בחוץ והאווירה במקום מאוד נעימה וכשהיינו שם ביום שבת היה גם נגן שניגן בכינור.

6 תגובות בנושא “לאכול ולשתות בשבת באזור זכרון יעקב – בתי קפה פתוחים בשבת”

  • היינו שם, חביב ולא יותר מזה.
    יקר מדי לטעמי.

    • .היי כרמית, האם התכוונת לקפה בגולף?
      דווקא המחירים של ארוחות בוקר הרגישו לי כמו המחירים הסטנדרטיים במקומות אחרים
      בכל מקרה אנחנו אהבנו את המקום אבל כמובן שכל אחד והחוויה שלו

  • עושה חשק להגיע לזכרון לשהות בה יומיים שלושה ואחרי שנהנים בה לצאת לגלות בסביבתה תגליות מסוג אלו ולשוב אליה. יש הרבה ממה להנות בזכרון ולא לדלג גם על היקבים הרבים בסביבה.

    מאיה מדליקה והוריה חמודים.

    • תודה רבה ענת 🙂
      זכרון היא בהחלט מקום של חופשה לכמה ימים
      יש המון מה לעשות בה וגם באזור שלה אז המיקום אידיאלי

  • איזה כיף של עמוד. בול מה שחיפשתי.
    לגבי קפה אביאל – נראה שבית העסק נסגר

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *