המלצות לזכרון יעקב והסביבה – טיפים של זכרונאית מקומית

מאת: נופר רונן

לפני חצי שנה עברנו לזכרון יעקב מתל אביב והאמת שזאת היתה ההחלטות הטובות שעשינו. עכשיו בתקופת הקורונה ויחד עם מאיה הרגיש לנו שתל אביב עמוסה לנו מדי וצפופה לנו מדי, עדיין תל אביב היא אחת הערים האהובות עליי ומי יודע אולי בהמשך עוד נחזור אליה, אבל בתקופה הזאת כשהכל גם ככה סגור או חצי סגור וכל שנייה עלול להיות סגר נוסף מרגיש לנו שעדיף להיות במקום רגוע יותר ועם יותר טוב ומרחבים פתוחים.

בקיצור מאז שעברנו לפה התחלנו לחקור את מה שיש בזכרון עצמה ובסביבה וגילינו כמה דברים ממש נחמדים.

אם בא לכם לקרוא יותר על דברים בזכרון אז יש לי פוסטים על: בתי קפה מומלצים בזכרון יעקב, חוויה קולינרית בזכרון יעקב, נקודות תצפית מהממות בזכרון יעקב וכתבה שלי שפורסמה בYnet עם המלצות לדברים לעשות פה.

בפוסט תמצאו הרבה המלצות לעסקים מקומיים שאנחנו אהבנו וחשוב לי לציין ששום המלצה פה היא לא משיתוף פעולה שעשינו ואין לי שום רווח מההמלצות.

המון הנחות לעסקים בתיירות בזכרון יעקב

זכרון יעקב מציגה לכם את הדרכון הזכרוני השווה ביקור ושימוש בו.בדרכון תקבלו מבחר גדול של מבצעים חמים ומאירים והנחות מתיירני זכרון ועסקים מקומיים.קישור לדרכון הזכרוני עם שלל ההטבות והנחות

המלצות לדברים לעשות עם ילדים בזכרון יעקב

חוות הנדיב- מקום מקסים עם חיות, חממות, קטיף לקטנים ואזורי ישיבה. ממש לפני הכניסה לרמת הנדיב

סדנת תות נייר – סדנה של שעה להכנת נייר מעץ תות נייר (שיטה יפנית). סדנה קלילה וכיפית שהצלחנו לעשות יחד עם מאיוש הקטנה כשהיתה בת שבעה חודשים.

פארקים וגנים – בזכרון יש המון גנים ופארקים. אנחנו נמצאים הרבה בגן טיול כי הוא קרוב לבית שלנו ויש בו גן משחקים, מדשאות ובריכת נופרים עם דגים. יש גם את גן ירון, פארק המושבה ועוד הרבה אפשרויות.

מסלולי הליכה קלילים – ברמת הנדיב יש מסלולי הליכה מישוריים ואחד הקלילים בהם הוא מסלול לעין צור (למעיין) מסלול לא ארוך שמתאים עם קטנטנים.

מדרחוב – כמובן שגם להסתובב במדרחוב עצמו עם הילדים או תינוקות זה נחמד ובחצר לייטנר תמצאו גם בית קפה מעולה (קפה תמר) וגם חנות Nest למוצרים לתינוקות וגם חנות אאוטלט לבגדי תינוקות.

פאנקי מאנקי – בדיוק לפני הסגר השני פתחו בזכרון מול משחקייה ענקית בשם פאנקי מאנקי. עוד לא יצא לנו להיות שם אבל ממש שהבנתי זה מקום ממש כיפי לילדים.

פיקניקים בזכרון והסביבה

גן טיול – בגלל שהגן קרוב למדרחוב אז הרבה פעמים יוצא לנו לקנות אוכל בטייקוואי מאחת המסעדות ליד ואז לבוא לגן ולשבת על הדשא או בשולחנות הפיקניק שיש שם ולאכול.

רמת הנדיב – בגלל שיש אזורים רבים של מדשאות אז ממש נחמד לשבת שם לפיקניק (יצא לנו להביא סלסלת פיקניק ממסעדת אדמה ומאוד נהננו) ובזמנים שהבתי קפה פתוחים אז יש שם את בית קפה מטעים שאפשר להזמין ממנו אוכל ולשבת על הדשא ליד עם מחצלת ולאכול שם (ראינו הרבה משפחות עושות את זה).

פיקניק ביער – עשינו פיקניק עם חברים שלנו במצפה מיכל סיטון בהר חוף הכרמל (באזור של כרם מהר"ל, יער עופר ועין הוד). זהו מיקום מושלם לפיקניק כי אין בו הרבה אנשים, יש שם אזורים מוצלים והנוף מהמם.

פיקניק ביער הר הכרמל
פיקניק ביער

המלצות לעצלני הבישול או לכאלה שלא יודעים לבשל

אני ורומן פחות בקטע של בישולים (לפעמים לרומן יש מוזה לבישול והוא כן מכין ארוחה אבל זה בפעם בשבוע ולא כל יום) בכל אופן חשוב לנו לאכול אוכל בריא ולא להזמין רק ממסעדות (גם יקר מדי וגם לרוב פחות מזין ) אז חיפשנו אלטרנטיבות אחרות ומצאנו כמה אופציות שממש אהבנו

  1. רותי – מבשלת אוכל ביתי טבעוני אצלה בבית (האיסוף ממנה בזכרון יעקב) ואנחנו מזמינים ממנה אוכל לכל השבוע (יש לה תפריט אוכל מאוד מגוון  במחירים מעולים וכמויות גדולות). אנחנו אוהבים מאוד את המרק של האטריות עם קטניות והשניצל תירס.  טלפון של רותי 054-9955237
  2. קמדו מטבח יפני טבעוני – מישהו יפני שעושה קייטרינג של אוכל טבעוני יפני אבל עכשיו גם מכין מנות להזמנה (בדרך כלל רביעי – שישי) בפרדס חנה כרכור ויש אפשרות לעשות משלוח לאזור. אנחנו הזמנו משם את האטריות יאקיסובה שממש אהבנו, ומנת קארי ואורז שגם היו מעולות. עמוד הפייסבוק של קמדו .
  3. סירים של אור – אור ורגב עושים קייטרינג של אוכל הודי תאילנדי וגם מנות למשלוח לבודדים. אנחנו הזמנו מהם את המרק התאילנדי, מלאי קופטה ומסאלה פניר ואהבנו מאוד את המנות. מידע על העסק שלהם
קמדו אוכל יפני

כפי ששמתם לב כל האופציות טבעוניות בגלל שאנחנו מנסים לאכול לרוב אוכל טבעוני אבל אנחנו לא טבעוניים. ולכן כדי לאזן את הטבעוניות רציתי לתת לכם גם המלצות למקומות שמכינים בשר מעולה . לא מדובר בהזמנות אוכל לכל השבוע כמו בהמלצות מקודם אבל אם חשקה נפשכם בבשר טוב יש לכם כמה אפשרויות מעולות באזור

לחובבי הבשר

  1. מעשנת ביקב תשבי – בימי שישי יש מעשנת ביקב ששם מכינים כריכים עם בשר מעושן. אכלנו שם פעם אחת ומאז חולמים על הכריך בלילות חחח מאיה אכלה את רוב הכריך שלי אז אני חייבת שוב לאכול שם. בימים אלו אני חושבת שהם במתכונת של טייקוואי .
  2. נחמן BBQ – אחד המקומות הראשונים שאכלנו בהם כשעברנו לזכרון והתאהבנו במקום. הם מכינים בשר מעושן מעולה וגם כריכים טעימים ביותר עם בשר מעושן. גם הם במתכונת של טייקוואי ופתוחים ראשון עד חמישי
  3. עגלת ברדה – בפינת זכרון יעקב בנימינה יש עגלה של שיפודים ליד הכיכר. אכלנו שם לא מזמן כריך בלחם פרנה עם קבב (מנת הדגל) מוגש על מגש עם מלא תוספות מגניבות כמו לימון כבוש, עגבניות חריפות, חומוס ועוד ואנחנו ממש התלהבנו מהטעם והקונספט. שמי – 054-5513569
מעשנת תשבי

לגוף ולנפש

  1. מאז הלידה (אמנם עברה כבר שנה) יש לי כאבי גב ואני כל הזמן מחפשת טיפולים שיעזרו. לפני כמה שבועות ראיתי מישהי שפירסמה בפייסבוק שהיא מיפן ועם נסיון של 23 בשיאצו ודיקור סיני ושהיא מקבלת אצלה לטיפולים בפרדס חנה כרכור. אז ברור שקבעתי אליה תור ואני חושבת שהיא בין הטובים ביותר שיצא לי לעבור אצלם שיאצו. שבוע לאחר מכן גם רומן הצטרף לטיפול ובינתיים כשחיכיתי לו היא כיבדה אותי בקינוח שהיא הכינה ותה צמחים בסלון המקסים אצלה. קאורי – 090-8147-4349
  2. מכבי טבעי – אם יש לכם מכבי שלי אז שתדעו שמגיע לכם 20 טיפולים ברפואה משלימה במחירים ממש נמוכים (כל שנה מחדש). בהריון עשיתי טיפולי שיאצו ודיקור סיני בתל אביב ועכשיו עשיתי בסניף בזכרון יעקב וזה לדעתי ממש שווה. טיפול שיאצו של חצי שעה עולה 45 ש"ח !

בקיצור, יש בזכרון ויעקב הרבה מקומות ועסקים מגניבים ואני אמשיך לעדכן את הפוסט ההזה בכל פעם שיהיו לי עוד המלצות מעניינות 🙂

2 תגובות בנושא “המלצות לזכרון יעקב והסביבה – טיפים של זכרונאית מקומית”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *