חוויה יוקרתית של קפה ועוגה בתא פרטי בגלגל ענק בוינה

מאת: נופר רונן

לפני הטיול שלנו בוינה בדקתי אילו אטרקציות מיוחדות יש שם. מצאתי כל מיני אפשרויות אבל היתה אטרקציה אחת סופר מיוחדת ויוקרתית שעוד לא יצא לנו לעשות אף פעם. האטרקציה היתה פינוק של קפה עם עוגה בתא פרטי בגלגל ענק בוינה.

הגלגל הענק נמצא בפארק פראטר ששם יש כל מני מתקנים של לונה פארק ואחד מהם הוא הגלגל הענק Wiener Riesenrad שיש בו קרונות של בערך 15 אנשים ואפשר לקנות כרטיס ב 10 יורו כרטיס למבוגר ולראות את הנוף של וינה מלמעלה, אבל ישנה אפשרות של חווית VIP של השכרת קרון פרטי וההנהלה המקסימה של הגלגל הענק הסכימו לתת לנו חצי שעה לנסות את זה, בשביל שנוכל לשתף את החוויה הזאת אתכם.

חווית הגלגל הענק

קבענו את האטרקציה לשעה 12:30. התלבשנו יפה לכבוד המאורע המיוחד והגענו לשם כמה דקות לפני. ניגשנו לקופות ואמרנו שיש לנו הזמנה,  ביקשו מאיתנו להמתין דקה ואז הגיע מישהו שהוביל אותנו בדרך צדדית לכניסה נפרדת (בכניסה הרגילה היה תור של כל האנשים שחיכו לקרון הרגיל).

הוא שאל אותנו איזה סוג קפה נרצה ואילו עוגות נרצה (שטרודל תפוחים, גבינה או שוקולד). בחרנו בקפוצ'ינו, שטרודל תפוחים ועוגת שוקולד. אחרי כמה דקות הוא קרא לנו ואז הדלת של הקרון הפרטי נפתחה.

הקרון היה ממש גדול עם שולחן באמצע. על השולחן היו הקפה, עוגות, מיץ תפוזים ובקבוק מים. היתה מוזיקת רקע נעימה והגלגל החל לנוע.

בטח זה נשמע בחילתי לאכול ולשתות כשהגלגל נע, אבל הוא זז ממש ממש לאט. לוקח לו רבע שעה לעשות סיבוב אחד.


הנוף מהגלגל משקיף על כל העיר וזה היה ממש כיף לשתות את הקפה ולאכול את העוגות עם נוף כזה. כמובן שגם היינו צריכים לתעד את הרגע לבלוג אז לצערי רוב הזמן הלך על הצילומים, אך הקפה והעוגה היו ברמה, הנוף היה מדהים והאמת שגם היה נחמד לראות את שאר האנשים מהקרונות הרגילים מסתכלים על השולחן שלנו.



החוויה מלהיבה ביותר והמחיר יקר בהתאם, 192 יורו לחצי שעה. למי שמחפש רעיון להצעת נישואין או לחגוג אירוע מיוחד אין ספק שזאת האטרקציה בשביל זה.
דרך אגב יש להם סוגים נוספים לחוויה בקרון כמו ארוחת ערב רומנטית או ארוחת בוקר או קוקטיילים. יש אפשרות גם להגיע יותר משני אנשים ואפשר גם לשכור את הקרון לשעה. יש אפילו חבילת חתונה שחתן וכלה ועוד שמונה אורחים יכולים לשכור תא לשעה ולהנות משמפניה גבינות ונשנושים.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *