מלון בוטיק בוינה – עיצוב מודרני עם ארוחת בוקר אורגנית מעולה

מאת: נופר רונן

היינו בוינה שבוע וישנו בשני מלונות שונים אחד מהם היה מלון הרמוני The Harmonie Hotel, מלון בוטיק מקסים בו היינו שלושה לילות והיתה לנו חוויה נהדרת. השוואת מחירי המלון (קישור)  וחוות דעת נוספות (קישור).

המלון עצמו נמצא בברובע Serviten זהו מיקום מרכזי אך לא באזור סופר מתוייר. יש באזור הרבה מסעדות מודרניות, ברים, בתי קפה ותחבורה ציבורית נוחה לכל מקום.

הגענו למלון בבוקר והתרשמנו מהכניסה היפה, צמחיה על המבנה ופינת ישיבה נחמדה בחוץ.

הגענו בשמונה וחצי בבוקר והחדר שלנו כבר היה מוכן!  ממש התלהבנו מהצ'ק אין המוקדם ועלינו לחדר.

החדר עצמו

קיבלנו את החדר המשודרג שהיה גדול, מרווח, עם חדר אמבטיה, ספת ישיבה , מיטה עם פינת עבודה קטנה לידה, שידה עם מיני בר , קומקום , ערכת קפה ותה וטלויזיה.
על המיטה חיכו לנו שני שוקולדים וברכת "Welcome". . מעל המיטה היתה תמונה של האומן לואיס קזנובה סורולה שמאוד הוסיפה לעיצוב האומנותי של החדר והמלון .

המיטה היתה סופר נוחה, כל כך נוחה שבבוקר התקשינו לצאת ממנה, אבל מאחר שידענו שיש ארוחת בוקר מצוינת שמחכה לנו, אז היתה לנו מוטיבציה לצאת מהמיטה 🙂

ארוחת הבוקר במלון הרמוני

ארוחת הבוקר היא בופה אורגני עם צורת הגשה ממש יפה ועם מגוון גדול של מאכלים ברמה גבוהה. גבינות גורמה קשות, נקניקים, סלמון מעושן, ירקות, מטבלים, מאזטים, לחמים, ביצים, נקנקיות, המון פינוקי בריאות כמו גרנולה, פירות יבשים ועוד, מיצים טבעיים וקינוחים שונים כל בוקר.

אפשר להזמין ביצים לפי בקשתך כמו ביצים עלומות מהעובדים וגם תה או קפה. הארוחת בוקר היתה מדהימה וממש נהננו ממנה. מעבר לכך שהארוחת בוקר מאוד טובה גם אזור הישיבה מאוד נעים ומזמין. העיצוב רטרו מודרני בצבעי אדום, לבן ושחור.

באחד הבקרים מיהרנו לסיור ולא היה לנו זמן לקפה אז העובדת הציעה לתת לנו את הקפה כטייקאווי שזה היה ממש נחמד.

הפסקת תה אחר הצהריים במלון

כל יום משעה שלוש ועד שש יש תה ועוגות בלאונג' של המלון. כל פעם יש עוגות אחרות ממש מוצלחות כמו עוגת שזיפים, עוגת נוטלה, עוגת קרם ועוד. יצא לנו פעמיים לשבת שם ולשתות תה עם העוגה (אני הזמנתי קפה מהתפריט כי התחשק לי יותר קפה:)). יש גם תפריט אוכל שאפשר להזמין ממנו.
בלאונג' יש הרבה ספרי קריאה, יש מוזיקה נעימה והיה מאוד נחמד לשבת שם אחה"צ ולנוח קצת מההתרוצצויות בעיר.

מה יש ליד המלון?

המלון נמצא גם קרוב למוזיאון פרויד ואחד מהימים הלכנו לבקר בו. המוזיאון הוקם בשנת 1971 על סיפור חייו של זיגמונד פרויד.

במוזיאון נמצאים ספריית המחקר הפסיכואנליטית הגדולה ביותר באירופה עם 35,000 כרכים. התצוגה כוללת פריטים מקוריים בבעלות פרויד, חדר ההמתנה של התרגול וחלקים מהאוסף העתיק הנרחב של פרויד. אם אתם חובבי פילוסופיה ופסיכואנליזה אני מאמינה שהמוזיאון הזה יעניין אתכם.

באתר של המלון יש אפשרות להזמין את חבילת פרויד שכוללת את הכרטיסים למוזיאון וגם שני ואוצ'רים לקפה בבית קפה מפורסם בוינה  "קפה סנטרל "

קרוב למלון יש בר מסעדה בשם "1090" שממש כיף לשבת בו בערב למשקה או לארוחה. אני הזמנתי שם כריך מעולה עם עוף ואבוקדו ורומן הזמין המבורגר. זהו מקום תוסס עם אווירה ממש כיפית ואוכל מעולה.

בבית מלון יש גם חדר כושר קטן וחדר ישיבות.

לסיכום עם אתם מחפשים מלון בוטיק יפה עם שירות מעולה, מיקום מרכזי אך לא מתוייר מדי, ארוחת בוקר אורגנית ומיטה מפנקת המלון הזה בהחלט יתאים לכם 🙂

* האירוח במלון היה במסגרת שיתוף פעולה עם המלון

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *