מלון בוינה – עיצוב קלאסי אלגנטי מהמאה ה19 במיקום מרכזי

מאת: נופר רונן

את שני הלילות האחרונים שלנו בטיול לוינה העברנו במלון בטהובן המהמם.

השוואת מחירי מלון וחוות דעת נוספות על המלון.

המיקום של המלון מעולה, מיקום מרכזי וליד השוק הפתוח Naschmarkt  (שוק אוכל מקומי עם הרבה מסעדות, בתי קפה ובארים). המלון נמצא ליד תחבורה ציבורית נוחה ובמרחק הליכה מהאתרים המרכזיים בוינה.

הגענו למלון בסביבות 11 בבוקר וישר התלהבנו מהעיצוב של המלון. עיצוב מאוד קלאסי ואלגנט שגורם לך לרצות להתלבש בבגדים הכי יפים שלך 🙂

קיבלו את פנינו בחיוך בקבלה ואחרי עשר דקות החדר שלנו היה מוכן וכמובן שישר עלינו אליו.

החדר עצמו

קיבלנו את החדר שנקרא "סלון" בקומה השנייה. לכל קומה יש סגנון אחר ולכל חדר עיצוב אחר. אנחנו קיבלנו את החדר של בטהובן (ככה לפחות היה כתוב על הדלת :)). חדר מרווח וגדול אבל מה שהכי הלהיב אותנו היה פינת הספה הצדדית עם חלונות גדולים שמשקיפים על הבניינים היפים של וינה. העיצוב של החדר תואם את עיצוב המלון, מראה סופר אלגנט של המאה ה19.

בחדר היה חדר שירותים, חדר מקלחת עם דוש, טלויזיה, מיטה, שידה , פינת סלון , ארון גדול , עמדת קפה עם תה, קפה וקומקום.

מה יש במלון?

במלון יש לאונג' יפהפה שבמהלך כל היום אפשר לשבת בו ולהנות מקפה או תה ונשנושים קטנים כמו עוגות ועוגיות. יש למלון גם מרפסת נחמדה עם מקומות ישיבה צבעוניים.

הגענו למלון ביום ראשון והסתבר שבכל יום ראשון יש קונצרט קטן במלון (כניסה חינם) שמגישים בו גם יין מבעבע בשעה 18:00. אז כמובן שב18:00 ירדנו למטה לקונצרט.

הקונצרט במלון

הקונצרט היה בלאונג' של המלון.

התלבשנו יפה לקונצרט וזה היה ממש נחמד כי היו מסודרים שם כסאות ישיבה ופשוט ישבנו ונהננו ממוזיקה קלאסית של נגן צ'לו ופנסתרן. הם ניגנו מדהים ופשוט נשאבנו למוזיקה. אחרי 25 דקות היתה הפסקה קצרה שבה קיבלנו את היין המבעבע.

ארוחת הבוקר של המלון

ארוחת הבוקר מוגשת בקומה הראשונה מוגשת ארוחת בוקר. מדובר בארוחה מגוונת עם מבחר גדול של מאכלים. ירקות, פירות (היה שם אננס ותאנים טריים  שזה היה ממש נחמד), סוגים שונים קורנפלקס, פירות יבשים, דייסה, גבינות קשות טובות, נקניקים, ממרחים (היו למשל ממרח גאווקמולי וממרח ביצים ), מבחר לחמים וקינוחים. היו גם חליטות תה שונות וגם אפשרות לבקש קפה כמו קפוצ'ינו או לאטה.

במלון יש גם ביסטרו עם אוכל מקומי ובר אלכוהול. בערב השני שלנו במלון ישבנו בלאונג' והזמנו קוקטיילים מהבר (אני הזמנתי קמפארי אשכוליות) ועם הנוף על העיר היה בילוי מעולה.

מה יש באזור המלון?

באותו ערב הלכנו גם לאכול במסעדה איטלקית בשוק האוכל Naschmarkt  שליד.

בנוסף קרוב למלון יש המבורגריה טבעונית Swing Kitchen, אחת הטובות שאכלתי בהן ויש להם את העוגת גבינה הטבעונית הכי טובה . מומלץ בחום גם למי שלא טבעוני.

בהליכה של 10 דקות מהמלון יש הכנסייה המהממת Karlskirche  (מפה) מאוד יפה שם ומומלץ לבוא לשם עם ספר או פלאפון ואוזניות ופשוט לשבת ליד האגם הקטן של הכנסייה ולהרגע.

במרחק הליכה מהמלון יש גם את רחוב Kärntner (מפה) שהוא רחוב מעולה לקניות, ברים, מסעדות ובתי קפה.

לסיכום,  מלון בטהובן הוא מלון ברמה גבוהה עם שירות מעולה, מיקום מרכזי וכיפי, חדרים מפנקים, שנותן חוויה של אירופה הקלאסית והמוזיקלית 🙂

* האירוח במלון היה במסגרת שיתוף פעולה עם המלון

2 תגובות בנושא “מלון בוינה – עיצוב קלאסי אלגנטי מהמאה ה19 במיקום מרכזי”

  • היי, איזה יופי של סרטון על וינה.
    רציתי לשאול אם הסרטון צולם על ידכם ? זאת אומרת השאלה היא, האם עכשיו , בתקופה הזאת של אפריל, הכל ירוק ופורח?
    תודה רבה

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *