מלון באתונה במיקום מרכזי, עם חווית שוק מקומית

מאת: נופר רונן

טסנו לטיול של שבוע באתונה והחלנו לחלק את הלינה שלנו לשני בתי מלון באיזורים שונים מאחר שרצינו לחוות איזורים שונים באתונה וגם להנות משני מלונות.

המלון השני שישנו בו היה מלון  Athens Square Hotel, מלון במיקום מרכזי באזור פסירי Psiri, צמוד לשוק אוכל מקומי.

ישר כשהגענו לאזור המלון, עלה חיוך על פנינו, נהננו מלעבור בשוק ולראות מלא פירות, ירקות, זיתים, תבלינים ועוד. אנחנו מאוד אוהבים שווקים מקומיים וזאת אחת הסיבות שבחרנו ללון במלון הזה.

הכניסה למלון מאוד נעימה, לובי עם ספות ואזור של בר עם מכונת קפה ויש גם שני שולחנות עם מחשבים נייחים לשימוש חופשי של האורחים. אפשר להכין תה וקפה חינם מ10:00-18:00.

קיבלנו חדר משודרג בקומה 7. החדר היה מרווח ונקי. היה בחדר מיטה זוגית, ארון, כורסא וחדר מקלחת עם מקלחון ושירותים.

למלון יש מרפסת גג עם מיטות שיזוף ושולחנות עם כיסאות. עלינו למרפסת בשעת שקיעה עם קפה ונהננו מהנוף על האקרופוליס. כשהיינו שם היו כמה צלמים מקומיים שבאו לצלם את השקיעה מהמרפסת, כי ממש יפה שם.


בערב יצאנו להסתובב בעיר. המלון במיקום ממש מרכזי ואחרי שתי דקות הליכה מגיעים לאזור שוקק חיים עם ברים, בתי קפה , טברנות ומסעדות. ההליכה ליד המלון עצמה בלילה קצת פחות נעימה מאחר שבלילה שומם שם מאוד.

בבוקר הלכנו לחדר אוכל לארוחת בוקר. הארוחת בוקר היא ארוחת בופה מגוונת עם מבחר של גבינות, נקניקים, לחמים, מאפים, קינוחים, פירות ועוד. יש אזור לאוכל ללא גלוטן שכולל לחמים וקרקרים. ויש מכונת קפה.

המלון ממש צמוד לשוק לאזור של הפירות, ירקות, גבינות ונקניקים. מעבר לכביש יש את האזור של הדגים, בשרים ותבלינים.

במרחק הליכה קצר מהמלון אפשר להגיע לתחנת המטרו וממנה לנסוע לכל מקום שרוצים באתונה תוך כמה דקות בנוסף אפשר להגיע בכמה דקות הליכה לשוק הפשפשים. המיקום של המלון והמחיר הזול שלו הופכים אותו למלון אטרקטיבי שמתאים לכל מי שרוצה לטייל ולחקור את אתונה.

תעשו השוואת מחירים עבור Athens Square Hotel
לחוות דעת נוספות על המלון לחצו כאן.

* האירוח במלון היה במסגרת שיתוף פעולה עם החברה

2 תגובות בנושא “מלון באתונה במיקום מרכזי, עם חווית שוק מקומית”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *