טעימות יין באתונה – להכיר את יוון דרך היין

מאת: נופר רונן

אנחנו מאוד אוהבים לשתות יין ואוהבים ללמוד על היין שאנחנו שותים. דרך היין אפשר להרגיש שיוצאים לסיור בארץ מסויימת וזה משנו שתמיד כיף לעשות במיוחד בארצות שיש להם יין טוב. לפני ההגעה לאתונה חקרתי קצת על עולם היין וגיליתי שביוון יש יין מאוד איכותי.

רצינו לעשות סיור יקבים עם טעימות יין אבל מאחר שהיה מדובר בדצמבר (תחילת החורף) לא מצאתי סיורים ביקבים אבל מצאתי טעימות יין בבר עם הסבר מפורט של סומליה.

זה היה נשמע לי כמו בילוי נהדר והזמנתי לנו את הטעימות דרך החברה Athens walking tours. קבעו לנו את הטעימות לשעה 18:00 ונתנו לנו את השם של הבר שאליו אנחנו צריכים להגיע.

הגענו לבר יין מקסים בעיצוב מודרני. פגשנו את הבעלים של הבר מיקי ואת הסומליה ונגליס, שניהם היו סופר נחמדים. מיקי סיפר לנו קצת על הבר ועל היין ואז התחלנו את טעימות היין. ישבנו על הבר והתחלנו את הטעימות עם יין רוזה. אחרי זה המשכנו עם יינות לבנים ואז יינות אדומים.


בשלב מסויים הוגשה לנו גם פלטה עם שני סוגי גבינות, נקניק ומקלות לחם. אין משהו שהולך יותר טוב עם יין מאשר גבינות. הגבינות היו ממש מוצלחות בדיוק הסגנון של גבינות קשות שאני אוהבת והנקניק גם היה מאוד איכותי.

הטעימות הועברו בצורה רגועה בהתאם לרצון שלנו. יכלנו להנות מכל יין שהוגש לנו ויכולתי גם לצלם הרבה תמונות בכיף כי היינו היחידים בבר. ונגליס סיפר לנו בהרחבה על כל יין וכל יין שהוגש לנו היה מאזור אחר של יוון וונגליס גם סיפר לנו על האזור עצמו. מיקי אפילו צייר לנו מפה קטנה של יוון ובכל פעם ששתינו יין ונגליס סימן לנו על המפה מאיזה איזור היין הגיע.

הידע של ונגליס עשיר מאוד והוא גרם לנו להרגיש כאילו אנחנו מטיילים איתו ביקבים עצמם וטועמים שם מהיין. אם אתם אוהבים יין ואוהבים ללמוד עליו יותר ולא רק לשתות אותו החוויה הזאת תתאים לכם מאוד. זה שילוב של יין נפלא ולמידה על היין עצמו.

מאוד נהנינו מהיין עצמו שהיה ברמה גבוהה ובנוסף הצוות עצמו היה מקסים ביותר. השילוב של טעימות היין, עם פלטת אוכל נחמדה והסברים מעניינים על היין הפכו את הבילוי שלנו בבר לכיפי ומעשיר מאוד.

* ההשתתפות בסיור היתה במסגרת שיתוף פעולה עם החברה

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *