מלון בוטיק מפנק באיזור קניות יוקרתי באתונה

מאת: נופר רונן

טסנו לטיול של שבוע באתונה והחלטנו לחלק את הלינה שלנו לשני בתי מלון באיזורים שונים מאחר שרצינו לחוות איזורים שונים באתונה וגם להנות משני מלונות. התחלנו את הטיול במלון מפנק ביותר,
מלון Coco Mat שנמצא באזור קולונקי Kolonaki היוקרתי. בהליכה של 15-20 דקות מהמלון מגיעים לאזור Plaka (האזור המרכזי).

אני ממש אהבתי את האזור הזה. הוא מלא בבתי קפה מודרניים, חנויות בוטיק ומסעדות ברמה. המחירים שם של המסעדות ובתי קפה קצת יותר יקרים אבל לא בהרבה, האזור נחשב לאחד מרחובות הקניות המבוקשים והיוקרתיים ביותר באתונה. האווירה שם רומנטית וקסומה והמלון מתאים בדיוק לאווירה הזאת.

הכניסה להמלון היא בעצם לחנות של Coco Mat זוהי רשת של מיטות ברמה הכי גבוהה שיש ואלה המיטות שיש גם בחדרים של המלון.

הקבלה נמצאת בקומה מתחת לחנות וכשהגענו ב12:00 החדר שלנו כבר היה מוכן. הקבלה נמצאת גם ליד חדר האוכל שהוא גם הלובי. העיצוב שם מרגיע ביותר ונותן הרגשה ביתית.


החדר של המלון

ישר כשהגענו העלו לנו את המזוודות לחדר ואחרי הצ'ק אין עלינו לחדר שקיבלנו. ישר כשנכנסנו התלהבנו ממש. בחדר יש תשומת לב לפרטים הקטנים והמיוחדים כמו מכונת קפה של נספרסו,נעלי בית, חלוקים ומקלחון רומנטי עם דלתות שקופות (דרך אגב יש חדרים גם עם מקלחון בחדר נפרד, אז אפשר לבקש חדר כזה אם מעדיפים).

ומעבר לכל הדברים האלה יש מיטה סופר מפנקת שברגע ששכבנו עליה לא רצינו לעזוב אותה. המיטה נמכרת בחנות של הרשת ועולה 14,000 יורו! אז אתם יכולים לתאר לעצמכם עד כמה היא נוחה 🙂

עוד משהו ממש נחמד שהמלון מציע זה גם כריות ברמה ממש גבוהה ויש גם תפריט כריות ואפשר להחליף לכרית אחרת במידה שרוצים.

שירות חדרים

מרוב שהיה לנו כיף בחדר, החלטנו לאכול ארוחת צהריים שם והזמנו שירות חדרים. הרי מה יכול להיות יותר כיף מאשר שירות חדרים במלון טוב?

אני הזמנתי דג עם אורז ורומן הזמין טורטיליני ברוטב עם עגבניות מיובשות ובייקון וכמובן שהזמנו גם שתי כוסות יין לבן.  תוך 20 דקות בערך המלצר דפק לנו בדלת עם המגש הכיפי.

האוכל היה ממש טעים והיין הפך את הארוחה לעוד יותר מושלמת. וככה התחלנו את הביקור שלנו באתונה:)

ארוחת בוקר

בבוקר ירדנו לארוחת בוקר והחלטנו שנעלה את האוכל איתנו למרפסת היפהפה של המלון שיש ממנה נוף על העיר. הכנו את הצלחות של האוכל עם קפה ומיץ תפוזים ואחד העובדים העלה לנו את האוכל למרפסת.

היה יום שמשי וזאת היתה הזדמנות מעולה לנצל את המרפסת של המלון. למרפסת יש גינה קטנה ומאוד מטופחת שמוסיפה לאווירה המיוחדת של המלון ויש גם קיר עם עציצים וציורי קיר שמוסיפים צבע למקום.


יום למחרת אכלנו ארוחת בוקר למטה ונהננו מהעיצוב המרגיע שיש. המבחר של ארוחת הבוקר לא גדול מדי אבל ככה זה במלונות בוטיק. יש מבחר מצומצם יותר אבל ברמה גבוהה יותר. דברים שממש אהבתי בארוחת הבוקר היו קופסאות עם הרבה דברים טובים למוזלי מפנק כמו למשל זרעי צ'יה, גוג'י בר, פירות יבשים, שקדים ועוד. בנוסף יש לחמים, פירות, נקניקים, גבינות, קישים קטנים וקינוחים. יש אפשרות לבקש אומלט מהמלצר. אפשר להזמין שתייה כמו מיץ תפוזים, קפה ותה.

אם אתם מחפשים מלון בוטיק רומנטי עם מיטה מפנקת ביותר, שירות מעולה ומיקום יוקרתי, זה המלון עבורכם! אין ספק שנשמח להתארח שם שוב 🙂

* האירוח במלון היה במסגרת שיתוף פעולה עם החברה

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *