שייט עם בנות ים בפרוטארס קפריסין

אני ומאיוש הלכנו לאטרקציה מגניבה בפרוטארס של שייט עם בנות הים. השייט היה כמעט 3 שעות (היה כתוב שיהיה שעתיים אבל היה יותר 🙂 ) .

תחילת השייט

השייט יצא מהנמל בפרוטארס. את המיקום המדוייק שלחו לנו כמה ימים לפני השייט.
הגענו לשם כמה דקות לפני התחלת השייט ואת פנינו קיבלה טינקרבל. אני ומאיוש הסתובבנו קצת בסיפון וחיכינו שהפעילות תתחיל.

הפעילות התחילה בשעת סיפור על בנות הים והאוצר.
המפעילים נתנו לילדים לחפש רמזים ולקרוא אותם. הפעילות היתה בערך חצי שעה עד שהגענו ללגונה הכחולה.

מפגש עם בנות הים בלגונה הכחולה איה נאפה

כשהגענו ללגונה הכחולה חיפשנו את בנות הים ובסוף ראינו אותן על הסלעים והן שחו לעברינו.

ירדנו למטה ושחינו איתן במים (אני הבאתי מצופים למאיה אבל בסירה הם מביאים גם) המים צלולים ממש וגם דיברנו עם בנות הים.

כשעלינו חזרה היה אפשר לעשות ציור פנים בעלות של 5 יורו והיה אפשר גם לשבת על הדק עם בנות הים ולדבר איתן. אני ממליצה לעלות לסירה לפני שכולם עולים כדי לעשות את הציור פנים די מהר (אחר כך יש תור די ארוך) ואז יש זמן ללכת לדבר ולהצטלם עם בנות הים (מאיה היתה איתן לבד בערך עשר דקות כי כולם חיכו לתור של ציור הפנים).

המפגש עם בנות הים היה בסביבות ה40 דקות.

פעילויות נוספות בששיט

נפרדנו מבנות הים ואז המשכנו בסיור קצר בלגונה ולאחר מכן היה מיני דיסקו . המיני דיסקו היה למעלה ביאכטה והאמת שהיה ממש מצחיק כי גם חלק מהאבות השתתפו (אחרי שהילדים שלהם הכריחו אותם).

עלות השייט, זמנים ועוד

1. הפעילות באנגלית
  2. עלות 30 יורו למבוגר ו20 יורו לילד.
  3. לדעתי מתאים לגילאי 4-9.
  4. השייט יוצא כל שבת בשעה שתיים בפרוטארס בקיץ
  5. יש אפשרות לקנות שתייה בסירה ויש כיבוד קל של מאפים אחרי השחייה.
  6. צריך להביא מגבת , קרם הגנה ובגדי ים
  7. ניתן ליצור קשר עם עמוד הפייסבוק של הקרוז כדי להזמין את השייט

מקווה שהפוסט שלי עזר לכם. אם כן אשמח מאוד שתגיבו פה בתגובות ואם יש לכם עוד שאלות אז גם מוזמנים לשאול אותן בתגובות או לכתוב לי ברשתות החברתיות של הבלוג: בפייסבוק ובאינסטגרם.מחפשים מידע נוסף על פרוטארס ? יש לי בבלוג עוד פוסטים על פרוטארס ופוסטים על קפריסין.