אפליקציות לטיולים בחינם ששווה להכיר

מאת: נופר רונן

כשיוצאים לטיול יש הרבה דרכים לחסוך בעלויות, אם זה במציאת טיסה זולה או הזמנת מלון בהנחה.

חוץ מחסכון בעלויות הטיול יש אפליקציות שיכולות לעזור ולהקל על החיים כמו אפליקצייה להמרת כספים, אפליקציה שעוזרת לכם לארוז את הדברים הנחוצים לטיול שלכם, אפליקצייה למציאת מושבים טובים ללא עלות במטוס, או אפליקצייה שמראה איפה יש שירותים ציבוריים קרובים אליכם.

יש הרבה אפליקציות חינמיות שעוזרות מאוד ושאני משתמשת בהם הרבה כמו גוגל מפס, וויז, וואטסאפ ועוד…

בפוסט הזה ניסיתי למצוא את האפליקציות הפחות מוכרות שיכולות גם להועיל וגם לחסוך בעלויות. ממליצה מאוד לעבור על הרשימה ולראות אילו אפליקציות יכולות להתאים לכם.

אפליקציה לטיסות זולות במיוחד  Hidden flights

אפליקצייה שחובה להכיר. אם אתם לא מקובעים על תאריך ספציפי האפליקצייה הזאת היא הדבר הכי טוב שיכל לקרות לכם. היא מוצאת את המחירים הכי זולים ליעד מסויים במגוון תאריכים.

אם אתם לא סגורים על יעד ועל תאריך אז בכלל תוכלו לחסוך מאות דולרים. תוכלו למצוא בה טיסות לברלין ב115 דולר, טיסות לקפריסין ב89 דולר ועוד.

דבר נוסף שטוב באפליקצייה זה שלא מדובר בטיסות בדקה ה90 אלא גם טיסות עוד חודש, חודשיים וכו'.. האפליקצייה היא מהיוצרים (ישראלים) של אפליקציית חוליו (דילים בדקה ב90). האפליקצייה מתאימה לאייפון ואנדרויד.

Screenshot_20161030-205303

אפליקציית לחיפוש שותפים לטיול וטיפים מהמקומיים ומהמטיילים Travel Maker

אפליקצייה בפיתוח ישראלי (זה כבר טוב :)) והמטרה שלה היא לעזור לכם למצוא את השותף האידיאלי לטיול שלכם וגם לקבל טיפים והמלצות מהמקומיים או ממטיילים שנמצאים ביעד שאתם מתכננים להגיע אליו.

תוכלו לסנן את השותפים/המטיילים שמעניינים אותכם לפי גיל, מטיילים/ מטיילות, מאיפה מגיעים ותחומי עניין. כמובן שלפני שיוצרים קשר אפשר לראות עוד קצת פרטים בפרופיל של כל מטייל.
תוכלו לדבר עם מי שרלוונטי בצ'אט.

ניתן גם לקבל המלצות לרשימות ציוד לסוג הטיול שלכם החל מקמפינג ועד חופשת מנוחה.

האפליקציה פשוטה וידידותית ומאפשרת תוך זמן קצר מאוד למצוא שותפים שישדרגו את הטיול הבא. כמובן שזה לא מוגבל רק למטיילים זו גם הזדמנות מעניינת לפגוש מקומיים.

כיום יש גרסה לאנדרואיד עם קהילה מתפתחת של אלפי אנשים מכל העולם

travelmaker

אפליקציית רשימה מה לארוז לטיול PackPoint

כמה פעמים טסתם וגיליתם ששכחתם לארוז דברים חשובים?

כמה פעמים ארזתם דברים מיותרים שתפסו סתם מקום במזוודה? עם האפליקצייה הזאת תוכלו לארוז בלי לחשוב יותר מדי מה צריך ומה לא.

מה שמגניב באפליקצייה זה שהיא נותנת לכם רשימה של דברים לארוז בהתאם ליעד שלכם, מזג אוויר שיהיה בו בתקופה שתטוסו ולפי תוכניות הפעילות שלכם ביעד (למשל חופים, ארוחות ערב יוקרתיות, טרקים, שחייה ועוד). האפליקצייה מתאימה לאייפון ואנדרויד.

Screenshot_20161030-182518

אפליקצייה למציאת מלון לאותו יום Hotel tonight

לפעמים בטיולים לא בא להזמין את כל המלונות מראש, כדי לאפשר גמישות וספונטניות או שהחלטתם להאריך את החופשה ובא לכם מלון בזול, בשביל זה האפליקצייה הזאת היא מעולה.

היא מאפשרת למצוא מלון בהנחה גדולה לאותו היום בלי חיפושים מיותרים ובצורה נוחה. האפליקצייה מתאימה לאייפון ואנדרויד.

Screenshot_20161030-210323

אפליקציית מושבים במטוס seatGuru

לא כל המושבים במטוס זהים ואם בא לכם לתפוס מושבים עם כמה אקסטרה מקום לרגליים או לפחות לא מושבים ליד השירותים, שווה לכם לבדוק את האפליקצייה הזאת .

האפליקצייה מקרה מפה של כל המקומות במפה לפי צבעים כל צבע מראה את הכסא הכי טוב להכי גרוע. לפעמים אפילו לא תצטרכו לשלם אקסטרה למושב טוב בעזרת האפליקצייה הזאת. האפליקצייה מתאימה לאייפון ואנדרויד.

Screenshot_20161030-205957

אפליקציית המרת מטבע  Xe currency  

אפליקצייה שיכולה לעבוד גם אופליין (ללא חיבור לאינטרנט).

בעזרת האפליקצייה תוכלו להמיר איזה מטבע שתרצו לראות גרפים היסטוריים של מצב המטבע ובקלות לראות את המחיר של כל דבר בשקלים לא משנה איפה תהיו.

האפליקצייה מתאימה לאייפון, אייפד, אנדרויד, בלאקברי וווינדוס

Screenshot_20161030-211222

אפליקצייה למציאת שירותים ציבוריים קרובים  Bathroom finder

נשמע כמו אפליקצייה מביכה, אבל כמה פעמים טיילתם בחו"ל והייתם צריכים ללכת לשירותים ולא ידעתם איפה יש?

האפליקצייה הזאת מציגה על המפה בהתאם למיקומכם את השירותים הציבוריים הקרובים ביותר. האפליקצייה מתאימה לאייפון ואנדרויד.

Screenshot_20161030-182507

אפליקציית למציאת מסעדות  Restaurant finder 

זוהי אפליקצייה שאני משתמשת בה הרבה בחו"ל. כל פעם שבא לנו מסעדה, בית קפה או בר ואנחנו לא סגורים לאן כדאי ללכת, אנחנו נעזרים באפליקצייה הזאת. היא מראה את התוצאות לפי מה שהכי קרוב אליכם ואפשר לסנן את התוצאות לפי מה שפתוח באותו רגע ולפי סוג מטבח. לכל מקום שהיא מציעה יש דירוג וחוות דעת. אני תמיד מחפשת את המקומות עם ארבעה כוכבים ומעלה ומסתכלת על הביקורות שכתבו לפני שאנחנו בוחרים לאן כדאי. מצאנו בזכותה הרבה מקומות ממש טובים ולא מוכרים. ממליצה בחום.

מתאימה לאנדרואיד

restaurant-finder-app

אפליקצייה לתחבורה ציבורית Moovit 

אפליקצייה מאוד נוחה לשימוש שיוצא לנו להשתמש בה הרבה בטיולים. השתמשנו בה אפילו בויאטנם. בעזרתה אפשר להתנייד בתחבורה ציבורית בקלות. היא מראה איזה מספר קו צריך כדי להגיע ליעד, איפה התחנה נמצאת. היא מראה עוד כמה תחנות צריך לרדת ובאיזה תחנה בדיוק לרדת. אם יש עוד הליכה מהתחנה שיורדים בה ליעד אז היא מראה את הדרך עד ליעד עצמו. האפליקצייה מאוד ידידותית לשימוש וחוסכת הרבה כסף (במקום לקחת מוניות כי מפחדים להיאבד או לא יודעים איזה קו צריך לקחת).

מתאימה לאנדרואיד ואייפון

moovit

12 תגובות בנושא “אפליקציות לטיולים בחינם ששווה להכיר”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *