שווקי אוכל מומלצים בעולם

מאת: נופר רונן

בכל יעד שאנחנו טסים אליו אני ישר מבררת אם יש בו גם שוק אוכל. אני ממש אוהבת לבקר בשווקי אוכל כי ככה אפשר לטעום הרבה דברים וגם לחוות את האווירה המקומית.

יצא לנו להיות בהרבה שווקים בעולם והיו כמה שאהבתי במיוחד אז החלטתי לכתוב לכם פוסט עם השווקים שהכי אהבנו.

שוק בברצלונה La Boqueria

טוב אני חושבת שאין מישהו שהיה בברצלונה ולא יצא לו להיות בשוק הזה ואני בטוחה שגם לא רק פעם אחת אלא כמה פעמים כי הוא אחד השווקים הכיפיים ביותר שיצא לי להיות בהם. זה שוק גדול מלא בדוכני אוכל, מסעדות וברים ואפשר למצוא בו כל דבר שתחשקו בו גבינות מעולות, נקניקים מיוחדים, פירות טריים, בשרים, דגים, קינוחים ועוד…

הזיכרון הראשון שיש לי מהשוק הזה, הוא כשטיילתי עם בת דודה שלי שירי בגיל 25 בפעם הראשונה בברצלונה והלכנו לשוק הזה כל יום וקנינו שם בגט טרי, גבינות ותאנים וזה אחד הדברים שהכי אהבתי לעשות.

תוכלו לקרוא עוד מידע ב: דברים לעשות בברצלונה


https://youtu.be/qxfLhbLl5wQ

שוק ברומא Campo de Fiori

כשהיינו ברומא לקחנו דירת Airbnb (קופון הנחה להזמנה ראשונה באתר) ממש סמוך לשוק הזה. הדירה עצמה לא היתה משהו אבל המיקום שלה היה מדהים. כל יום הלכנו לשוק הזה והסתובבנו בין הדוכנים וכל פעם קנינו משהו טעים אחר וישבנו שם על הפסל לאכול (הרבה אנשים קונים שם ואוכלים על הפסל :)) מעבר לזה גם יש הרבה מסעדות וברים מסביב לשוק וממש כיף לשבת שם.

ביום האחרון שלנו ברומא קנינו בשוק גבינות כדי שיהיו לנו בשביל פיקניק בדרך לעיר לוקה באזור טוסקנה.

תוכלו לקרוא עוד מידע ב: דברים לעשות ברומא

השוק הצף (ליד בנגקוק) שוק אמפוואה Amphwa

לשוק הזה הגענו במהלך טיול שעשינו עם נהג פרטי מבנגקוק לקנצ'נבורי. אף פעם לא יצא לנו להיות לפני כן בשוק צף ורצינו לחוות את זה. זה שוק בסגנון אחר ואנחנו ממש אהבנו אותו. לקחנו את השייט של השעה וחצי (יש גם של שעה ושעתיים) וממש נהננו. באמצע השייט קנינו מסוחר בסירה כמה פירות.

אפשר לעשות סתם חצי יום טיול לשם מבנגקוק וזה בהחלט מומלץ.

תוכלו לקרוא עוד מידע על המסלול שלושה ימים שעשינו לקנצ'נבורי 

שוק הרכבת ליד בנגקוק Maeklong railway market

בהמשך לסעיף הקודם יצא לנו לבקר בעוד שוק בדרך לקנצ'נבורי והשוק הזה הוא אחד המיוחדים שיצא לנו להיות בהם.

בעיקרון זה שוק אוכל ויש הרבה דוכנים אבל הסיבה העיקרית שבאים לשם (המוני תיירים) היא בגלל שכל כמה זמן עוברת רכבת בשוק אבל אני מתכוונת עוברת ממש בתוך השוק. וזה אומר שלפני שהרכבת מגיעה יש כריזה שאומרת לכל בעלי הדוכנים לקפל את הדוכנים שלהם ולכל האנשים לעמוד מעבר לקו המסילה ואז הרכבת עוברת. נשמע קצת מלחיץ אבל אל דאגה הרכבת ממש איטית (מטעמי בטיחות בגלל שהשוק נהיה מאוד תיירותי) ויש מספיק זמן כדי לזוז מהמסילה ולראות את הרכבת עוברת.

יש הרבה דוכני אוכל ומזכרות אבל האמת שבאים לשוק הזה יותר בשביל החוויה ופחות לקניות 🙂

שוק מקורה באודסה

לאודסה טסנו כשהייתי בהריון מתקדם וכבר לא היו לי כוחות ללכת כל כך. לכל מקום לקחנו מונית גם כשזאת היתה נסיעה של שתי דקות והנהג תמיד צחק עלינו שהזמנו אותו לנסיעות כאלה קצרות אבל עם כל הכבוד שהוא יהיה בהריון מתקדם ונראה אותו הולך בחום הרבה. בכל מקרה לא משנה חרגתי מהנושא 🙂 אחד המקומות שגילינו באודסה היה שוק אוכל מקורה  Odessa city food market, שוק מודרני עם אווירה ממש מגניבה ובכיף הייתי חוזרת אליו שוב.

פוסט על המלצות לחופשה באודסה

שוק הכרמל תל אביב

נו מה אני אעשה… שוק הכרמל הוא לדעתי אחד השווקים הטובים בעולם. יש בו מבחר גדול מאוד של דוכני אוכל ודוכנים למזכרות ודברים לבית ומעל לכל יש בו אווירה מיוחדת שאין באף מקום בעולם. אווירת שוק אמיתית עם הרבה בלאגן, רעש, צעקות של רוכלים ועם ריחות טעימים. אני גם אוהבת מאוד לחקור את הרחובות הצדדיים של השוק כי שם מסתתרות מסעדות ודוכני אוכל מעולים נוספים.

פוסט על שווקים מומלצים בתל אביב

שוק בלונדון בורו Borough

התלבטתי בין שוק קמדן לשוק בורו Borough והסיבה שבחרתי בבורו היא בגלל שאני יותר אוהבת שווקים בסגנון שלו. מדובר בשוק גדול עם מגוון רחב של דוכני אוכל מוכן וחומרי גלם. תוכלו למצוא שם כמעט כל דבר שתרצו בו.קינוחים, פיש אנד צ'יפס, דגים, בשרים, גבינות, נקניקים ועוד. יצא לנו להיות בשוק כחלק מסיור אוכל מעולה שעשינו בלונדון  ואני מחכה כבר לפעם הבאה להגיע אליו.

פוסט עם המלצות לדברים לעשות בלונדון 

לסיכום, יש המון שווקים מעולים בעולם וזה חלקיק קטן מכולם, אבל אלו השווקים שעד כה הכי אהבתי. אולי אזכר בעוד כמה ובעתיד בטח יצא לי להיות בעוד שווקים מיוחדים.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *