בר שחובה לבקר בו באתונה – בר קוקטיילים מולקולרי מפתיע ביותר

מאת: נופר רונן

אנחנו מאוד אוהבים ברי קוקטיילים ולפני הטיול לאתונה ניסיתי לחפש בר קוקטיילים מיוחד. אחרי חיפוש באינטרנט פתאום יצא לי להיתקל במומיקס בר Momix bar, בר קוקטיילים מולקולרי. התמונות היו נראות סופר מגניבות ומעבר לזה אף פעם לא יצא לנו להיות בבר מולקולרי לפני. ראיתי ביקורות מאוד טובות על המקום וישר הכנסתי אותו לרשימת הדברים שאנחנו חייבים לעשות באתונה. החוויה בבר היתה מדהימה ויצאנו ממנה שיכורים ומאושרים. לא כל יום יוצא לחוות חוויה קולינרית של אלכוהול משובח בשילוב של מופע מולקולרי מרתק.

הגענו לבר בשעה מוקדמת ב8 בערב. כבר בכניסה לבר נדלקנו על העיצוב המגניב של המקום. ישבנו ליד הבר כדי לראות את כל האקשן בפעולה.

הברמן פוטיס, נתן לנו את התפריט שמעוצב בצורת קופסא (כדי לחשוב מחוץ לקופסא:)) והחלטנו להתחיל את הערב עם קוקטייל מולקולרי בכף, עם קוקטייל בועות מבעבעות וקוקטייל במרקם ג'ל בתוך מזרק.


מאותו רגע התחיל המופע, הרבה עשן, ערבוב של המון משקאות ולבסוף הוגשו לנו המשקאות. זה היה כל כך מוצלח שאחרי עשר דקות הזמנו כבר עוד איזה 2 סוגי קוקטיילים שונים ואחרי זה עוד.

ראו הוזהרתם, המשקאות האלה ממכרים ! הם כל כך מיוחדים וברמה גבוהה שאי אפשר היה להפסיק לשתות אותם.


לפני שהגענו לבר לא ידעתי כל כך למה לצפות חשבתי שאולי מדובר יותר בגימיק מאשר בקוקטיילים טובים, אבל מסתבר שממש טעיתי. המשקאות שהם מערבבים הם ברמה גבוהה ורמת הביצוע מאוד מקצועית. הדרך הכי טובה לדעת אם המשקאות היו באיכות טובה או לא היא ביום למחרת. שתינו בערך שמונה סוגי קוקטיילים אם לא יותר ובבוקר קמתי כמו חדשה.

בשלב מסויים יצא לנו להכיר את בעלי המקום תהודוס ואריס. החמאנו להם הרבה על המקום ואריס הציע לעשות לנו סיבוב במעבדה של הבר. שם הוא יושב ימים ולילות ומנסה לרקוח משקאות מולקולריים חדשים. הוא עושה שם המון ניסויים ובכל חצי שנה הם משנים את התפריט של הקוקטיילים. המעבדה ממש מרשימה. והם מעבירים שם גם הכשרה לברמנים ומעבירים סדנאות והרצאות.

אריס התחיל לעסוק בזה כבר לפני 10 שנים, למומיקס יש שני ברים אחד באתונה ואחד בסנטוריני והם זוכים להצלחה רבה בקרב המקומיים והתיירים.

יש להם גם תפריט של אוכל בר אנחנו ניסינו שתי מנות אחת של עוף ואחת של תמרים ממולאים בגבינת רוקפור ועטופים בבייקון. המנות התאימו בול לאווירה של הבר. רומן טוען שהעוף היה העוף הכי טעים שהוא אכל ואני מסכימה. הוא היה ממש עסיסי ובטעם אפילו של בשר ולא של עוף. שתי המנות היו מפתיעות בטעמים ומאוד אהבנו את הקונספט שלהם.

הבר הזה הוא בגדר המלצת חובה לכל מי שמחפש בילוי משכר, מגניב , מלא בטעמים חדשים עם שירות מעולה ואיכות גבוהה ביותר.

2 תגובות בנושא “בר שחובה לבקר בו באתונה – בר קוקטיילים מולקולרי מפתיע ביותר”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *