יעדים שווים לטיול בקיץ – לאיפה כדאי לטייל בקיץ

מאת: נופר רונן

החלטתי לכתוב עבורכם פוסט שמאגד כמה יעדים שונים שהייתי בהם ואני חושבת שהם אחלה יעדים לטיול בקיץ. חלקם טיולים של טבע וחלקם בעיר, חלקם זולים וחלקם יקרים. המטרה היא לתת לכם רעיונות ליעדים מעולים לטיול בקיץ הקרוב והנה גם רשימת טיפים ואתרים לתכנון הטיול.

יעדים לטיול בקיץ

חולות הזהב בורנה (בולגריה)

זוהי חופשת בטן גב אולטימטיבית. יש בחולות הזהב הרבה מלונות הכל כלול ברמה גבוהה. אפשר ללכת שם לחופים, מסיבות וברים. יש טיילת ארוכה עם דוכנים, מסעדות, בתי קפה ואטרקציות. אפשר לעשות משם טיול יום לעיירת בלצ'יק ולבקר שם בגנים הבוטניים ובשוק ואפשר לנסוע לעיר ורנה ולהסתובב שם בפארק ענק, ללכת לשדרה עם בתי קפה וברים ללכת לקניון שיש בו מוזיאון רטרו ועוד. להמלצות לדברים לעשות בחולות הזהב.

העונה היא מסוף מאי עד תחילת ספטמבר.
הגעה בטיסה ישירה לורנה
זמן שהייה מומלץ – חמישה-שבעה ימים.

סיביו והסביבה (רומניה)

זהו טיול שמשלב גם עיר, כפרים, טבע, מעיינות חמים, וכביש מהמם.
אנחנו התחלנו את הטיול מסיביו, משם המשכנו ללינה בכפר, עשינו מסלול הליכה בהרים (יש שם גם רכבל). היינו במעיינות מי מלח (חוויה כיפית לכל גיל) וסיימנו בנסיעה באחד הכבישים היפים בעולם – כביש טראנספגרשן. מסלול שעשינו באוגוסט לרומניה.

מומלץ להגיע בין מאי לספטמבר (לאחר מכן עלול להיות קר מדי לחלק מהאטרקציות).
הגעה בטיסה לסיביו.
זמן שהייה מומלץ – חמישה-תשעה ימים.


https://youtu.be/DEUh4vHieEo

קרוז באירופה

זאת היתה הפעם הראשונה שיצאנו לקרוז וללא ספק לא תהיה האחרונה. זוהי חוויה מפנקת ויוקרתית והעצירות ביעדים המופלאים: קוטור מונטנגרו, סנטוריני, מיקונוס וקורפו הפכו את החוויה לעוד יותר מדהימה. הקרוז התחיל בונציה והיה שילוב של כל מה שאפשר לרצות מחופשה. חדר עם נוף לים, המון מסעדות, בריכה, ספא, קזינו ועוד. מידע מפורט על הקרוז.

מומלץ לעשות את הקרוז בין החודשים יוני-ספטמבר.
הגעה בטיסה לונציה.
זמן הקרוז -שמונה ימים.


https://youtu.be/HAMIpuJRlDQ

אגם קומו (איטליה)

אגם קומו הוא אחד המקומות הקסומים בעיניי באיטליה. יש שם נופים עוצרי נשימה שאפשר לבהות בהם שעות. אפשר לטייל ימים בין כפרים ועיירות (ניתן להתנייד שם גם בלי רכב אלא רק במעבורות ורכבות) כמו בלאנו ובלאג'יו.  יש שם יין טוב, גלידה ופסטות מעולות (כמו בכל איטליה) ואפשר גם לשחות באגם ולהנות מהרוגע האינסופי. לדברים מומלצים לעשות באגם קומו.

מומלץ להגיע במאי, יוני וספטמבר. יולי אוגוסט עלול להיות עמוס יותר אבל עדיין שווה להגיע.
הגעה בטיסה לאחד משדות התעופה במילאנו (מלפנזה או ברגמו).
זמן שהייה מומלץ- חמישה לשבעה ימים.

פוזנן פולין

אחלה יעד למי שמחפש חופשה עירונית בלי רכב ורוצה משהו רגוע עם פארקים ואגמים. אני טיילתי שם לבד וממש נהנתי. שכרתי שם אופניים וטיילתי בעיר, ביקרתי בגן חיות מקסים ויש גם עיר עתיקה עם בתים צבעוניים מהממים ואווירה שלווה וכיפית. מסלול לארבעה ימים בעיר פוזנן.

מומלץ להגיע בין מאי לאוקטובר.
הגעה בטיסה לפוזנן
זמן שהייה מומלץ שלושה-חמישה ימים.


https://youtu.be/lgu71oHV0YA

ברצלונה וקוסטה בראווה

שילוב של חופשה שמשלבת חיי עיר עם בטן גב. אנחנו עשינו טיול של שישה ימים שבהם היינו יומיים וחצי בברצלונה במלון בוטיק מקסים ברובע הגותי ועשינו גם סיור אוכל מעולה (מסלול ליומיים בברצלונה) ולאחר מכן המשכנו ברכב לקוסטה בראווה (ביורט דה מאר) ושם גם היינו הרבה בבריכה ובים וגם חקרנו את קוסטה בראווה ואת העיר גירונה היפהפייה. מסלול טיול לשלושה ימים בקוסטה בראווה.

זמן מומלץ להגיע מאי עד ספטמבר.
הגעה בטיסה לברצלונה ומשם ברכב או בתחבורה ציבורית לקוסטה בראווה.
זמן שהייה מומלץ- שישה עד שמונה ימים.


https://youtu.be/n-ZjJjYir7o

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *