בתי קפה טרנדיים בברלין – בתי קפה מומלצים ביותר

מאת: נופר רונן

בית קפה מפנק – Districk Cafe

את הבית קפה הזה מצאתי משיטוט באינסטגרם. חיפשתי אוכל בברלין וראיתי מנת בריאות שהיתה נראית לי טעימה ומתאימה לארוחת בוקר. בדקתי על המפה איפה הבית קפה נמצא וגיליתי שהוא נמצא כ10 דקות הליכה מההוסטל Circus Hostel שהייתי בו, אז כמובן שזה היה הבית קפה הראשון שהלכתי אליו לארוחת בוקר.

הבית קפה עצמו מאוד פופולרי וכל הזמן היה מלא. הוא יחסית יותר יקר מבתי קפה פשוטים ששם תוכלו למצוא ארוחת בוקר בסביבות 5 יורו אבל הוא בהחלט שווה את המחיר אם בא להתפנק באוכל טעים.

אני הזמנתי את המנה המיוחדת שראיתי באינסטגרם. מדובר בקערה עם שייק סמיך של בננה, פירות יער וסויה ועל זה מפוזר גרנולה, קוקוס, גוג'י, זרעי צ'יה וזרעי שוקולד. כפי שאמרתי מנת בריאות. המנה עולה 8 יורו. המנה היתה ממש טעימה וקלילה לבוקר. הייתי מוכנה לפתוח כל בוקר ככה.

היו עוד מנות שנראו טוב מאוד כמו טוסט עם ביצים עלומות ובריוש טוסט עם משימש ושמנת. ראיתי כמה בחורים לידי שהזמינו את המנות וביקשתי לצלם אותן כדי שתוכלו לראות עוד מנות, אם אתם פחות בקטע של קערת הבריאות שתיארתי 🙂

כתובת
Bergstraße 68, 10115 Berlin, Germany

בית קפה אינטלקטואל – Cafe Tasso

זהו בית קפה שיש להם גם ספרים משומשים ומגזינים וזהו גם מקום לקונצרטים אינטימיים. אני הלכתי לשם בשעות אחר הצהריים ואז גיליתי שמדי פעם בערבים יש את הקונצרטים. יש אפשרות לשאול ספר ולקרוא שם אם רוצים ויש אפשרות גם לקנות ספרים.

יש שני מדפים של ספרים באנגלית. זהו אחלה מקום לבוא לשבת ולקרוא בו ספר. אני הזמנתי צ'אי שהיה ממש נחמד. הם מגישים גם אוכל וקינוחים.

כתובת
Frankfurter Allee 11, 10247 Berlin, Germany

בית קפה של דייסות- Haferkater

המאכל האהוב עליי בבוקר הוא דייסת קוואקר. יש כאלה שאולי פחות אוהבים את זה אבל זה בין הארוחות המזינות והטובות ביותר לאכול בבוקר. אחרי שלושה ימים בברלין התגעגעתי לדייסה של הבוקר והחלטתי לחפש בית קפה שמגיש דייסה. עשיתי חיפוש בגוגל ולהפתעתי גיליתי בית קפה שזה הקונספט שלו. דייסה וקפה. התרגשתי מהתגלית שמצאתי וכמובן שישר הלכתי לנסות את המקום.

מדובר בבית קפה מקסים שמגיש דייסה עם תוספות שונות. יש דייסה עם שוקולד יש דייסה עם בננה, מייפל וגרנולה, יש דייסה עם פירות יער, בננה ודבש ועוד הרבה סוגים.

ניתן לקחת מנה גדולה או קטנה. אני לקחתי את הדייסה עם פירות היער ובננה וביקשתי שיוסיפו לי גם קוקוס מיובש ומייפל במקום הדבש. הדייסה היתה ממש טעימה והיתה בדיוק כמו שאני אוהבת. לא מתוקה מדי ועם הרבה טעמים שונים.

כתובת
Boxhagener Str. 76, 10245 Berlin, Germany

בית קפה ביתי Good Q

בבית קפה הזה ישבתי לפני סיור בירות מגניב שעשיתי. זהו בית קפה שיש בו גם פרוזן יוגורט. הוא אינטימי עם הרגשה ביתית ויש שם מבחר שם עוגות ומאפים.

אני לקחתי שם צ'אי שהיה טעים מאוד.
כתובת
Tucholskystraße 43, 10117 Berlin, Germany

בית קפה עם עיצוב קיצי  Café Hüftengold Foodshop Hüftengold

בית קפה עם עיצוב צבעוני ושמח. הוא נמצא ברחוב שאני ממש אהבתי. זהו רחוב עם הרבה בתי קפה עם מקומות ישיבה בחוץ והבניינים עצמם ממש יפים וכיף לשבת ולהסתכל עליהם.

זהו בית קפה שאידיאלי לארוחת בוקר טובה. יש בו מוזלי, פנקייק, אומלטים ועוד. יש להם מבחר גדול של פרישייקים ומשקאות מרעננים לקיץ. יש בו גם אפשרויות טבעוניות.

אני באתי אליו אחרי שאכלתי את הדייסה אז לצערי לא הייתי רעבה כדי לנסות את האוכל והזמנתי רק קפה. אבל כרגיל הסתכלתי מה אחרים הזמינו והמנות שלהן היו נראות טוב.

כתובת
Oderberger Str. 27, 10435 Berlin, Germany



בית קפה מגניב עם בופה בוקר

זהו בית קפה ששייך להוסטל Circus hostel שהייתי בו והוא מציע ארוחת בופה ב5 יורו כולל תה או קפה פילטר. בבופה יש לחמים, מיני ופל בלגי, פירות, ירקות, יוגורט, גרנולה ועוד. בהחלט תמורה טובה למחיר שמשלמים.

היה לי פחות חשק לארוחת בופה והעדפתי לקנות סנדויץ' עם גבינת צ'דר ועגבניות מיובשות. ביקשתי שישימו לי אותו בטוסטר והוא היה ממש טעים. הזמנתי אותו עם קפוצ'ינו וזאת היתה אחלה ארוחה להתחלת היום.

יש להם גם עוגות (גם עוגה טבעונית), מוזלי, סלט פירות ועוגיות.

כתובת
The Circus Hostel Weinbergsweg 1a

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *