מה לעשות עם ילדים בקפריסין

מאת: נופר רונן

קפריסין היא יעד מושלם לחופשה עם ילדים. החודשים המומלצים בעיקר הם מאי – ספטמבר שכבר חם מספיק להכנס לים ולבריכה. אבל גם מי שמחליט להגיע עם ילדים לקפריסין בעונות סתו וחורף ימצא פה מספיק דברים לעשות. כתבתי פוסט מורחב על מה אפשר לעשות בקפריסין בחורף.

מה שנוח בקפריסין עם ילדים זה שיש מגוון רחב של מלונות הכל כלול, ספורט ימי, אטרקציות שונות כמו שייט, ג׳יפים ופארקי חבלים. יש אטרקציות שמתאימות לתינוקות, פעוטות וילדים גדולים.   

תוכן עניינים הסתר

טיפים לפני שטסים לקפריסין

סים לחו"ל 

אני אישית ממליצה על Esim שזה סים אלקטרוני אני ממליצה על חברת Airalo. הייתי מאוד מרוצה מחווית המשתמש שלהם (סרטוני הדרכה פשוטים לתפעול כרטיס הסים) והכל עבד בלי בעיות מיוחדות. כתבתי עליהם יותר בפוסט מורחב בנושא כרטיס סים לחו״ל וגם על אפשרויות אחרות כמו לקנות כרטיס סים מקומי. 

מטבע בקפריסין

בקפריסין משתמשים במטבע יורו Euro. אפשר לשלם בכרטיס האשראי שלכם, רק קחו בחשבון שיש עמלות של המרת מט"ח ברוב כרטיסי האשראי של כ-2.5% וגם השער המרה של חברות האשראי הוא בפער של עוד בערך אחוז מהשער הרשמי. זה אומר שאם אין לכם הטבות מיוחדות בכ. האשראי אתם בעצם תשלמו בערך 3-4 אחוז יותר על כלל ההוצאות שלכם בחופשה, אבל זאת האופציה הכי זמינה.

אני ממליצה לפני הטיסה לעשות המרת מטבע דרך פליי מאני FlyMoney (קישור לאתר) כי תמיד צריך גם מזומן וזה יכול לחסוך תקלות שפתאום כ. האשראי לא עובד או שנחסם. מזמינים מראש באינטרנט ואוספים בשדה התעופה בדלפק של בנק הפועלים (יש להם דלפקים בדיוטיפרי גם בטרמינל 3 וגם בטרמינל 1). שער ההמרה מהם זול יותר מהבנק והדואר וגם תמיד אפשר לבטל בחינם אם בסוף הטיסה מתבטלת.

ביטוח נסיעות

במידה שעוד לא עשיתם ביטוח נסיעות לטיול אני ממליצה לא לחכות לדקה ה90. למה לא לחכות? כי הביטוח כולל הגנה גם לתקופה שלפני היציאה לחו"ל – למשל אם יש אשפוז או מחלה עוד בארץ, לפני הטיסה עצמה! אני ממליצה על סוכנות הביטוח Safe4you – הם עובדים עם כל חברות הביטוח, המחירים זולים והשירות שלהם יוצא דופן לטובה (מנסיון). כדאי שתקראו גם את הפוסט שכתבתי לגבי איפה משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל.

איך מגיעים לקפריסין?

בקפריסין יש שני שדות תעופה: בפאפוס ובלרנקה וניתן להגיע אליהם בטיסה ישירה מהארץ. משך הטיסה בערך כ-45-50 דקות.
חיפוש טיסות זולות לפאפוס.
חיפוש טיסות זולות ללרנקה.

השכרת רכב בקפריסין

בקפריסין אין תחבורה ציבורית נוחה. למי שמגיע רק לחופשת בטן גב אז האוטובוסים והמוניות יתנו מענה מספיק טוב, אבל אם רוצים גם לטייל, אני אישית ממליצה לשכור רכב. זה נכון שהנסיעה פה הפוכה אבל בתור אחת שגרה פה אני יכולה להגיד שמתרגלים לזה מהר. מחירי השכרת הרכב בקפריסין די זולים ביחס למקומות אחרים באירופה, במיוחד אם אתם מגיעים בחורף. תוכלו לחפש רכב במנוע החיפוש הישראלי פאפם פאפם. אישית אני מאוד אוהבת לחפש דרכם כי הם חוסכים לי זמן (במקום שאכנס לכמה אתרים) וגם יש להם אפשרות לסנן החוצה חברות השכרה לא מומלצות. כתבתי פוסט מורחב על כל נושא השכרות הרכב בחו״ל ואני ממליצה לקרוא אותו במיוחד אם זאת השכרת הרכב הראשונה שלכם. 

אטרקציות בקפריסין

יש שני אתרים שדרכם תוכלו למצוא אטרקציות שונות בקפריסין כמו סיורי יין, סיורי ג׳יפים ועוד. אני ממליצה לחפש באתרים הבאים: Get your guide ו-Viator.

פעילויות מקורות לילדים בקפריסין

לרנקה

  1. משחקיית Fun factory – משחקייה גדולה שמתאימה גם לילדים קטנים וגם לגדולים יותר בעיקר בגילאי 2-8. המשחקייה עלולה להיות עמוסה בסוף שבוע בעיקר כשחוגגים שם יומולדת אז מומלץ להגיע באמצע שבוע. 
  2. באולינג בRock N Bowl Bowling Center פתוח אחרי הצהריים עד הלילה.

פאפוס

  1. משחקייה גדולה Cosmic World kid’s entertainment עם משחקים לילדים ולקטנטנים.
    יש שם גם באולינג, מכוניות מתנגשות ומשחקי מחשב. בסופי שבוע עלול להיות מאוד עמוס שם במיוחד בתקופת החורף אבל זה עדיין אחלה מקום להעביר שם זמן.
  2. משחקייה קטנה בתוך ביסטרו על הטיילת Captain's Bistro Kids Playground – לא יצא לנו להיות שם אבל אולי זה יתאים למי שרוצה לאכול בטיילת וגם שלילדים יהיה מה לעשות שם

לימסול

  1. משחקיית Playlounge Agora – מתאימה בעיקר לתינוקות, פעוטות וילדים עד גיל 5
  2. משחקיית Hunnies and Bunnies – משחקייה חדשה שנמצאת באזור הקניון (קצת אחריו) ויש שם משחקים מעץ, משחקים לתינוקות ופעוטות ומשחקי תפקידים, יש שם גם בית קפה נחמד וחצר עם גן משחקים
  3. משחקיית באבל פארק Bubble park – משחקייה שמתאימה לילדים מגילאי 3-8 כי יש גם טרמפולינות בחוץ, מכוניות מתנגשות, אופנועים ומבוך חבלים.
  4. משחקיית לגו Bricks4kids משחקייה על טהרת הלגו עם מלא חלקי לגו מהכי קטנים ועד גדולים ממש, יש שם גם טרמפולינה, אזור יצירה, קיר טיפוס קטן וחדר ריקודים. יש שם גם מסעדה של אוכל מהיר בצורת לגו. מתאים בעיקר לפעוטות ועד גילאי 10.
  5. משחקיית מאסטרלנד Masterland – משחקייה עם טרמפולינה ומבוך משחקים, יש בחוץ חדרי משחקי תפקידים כמו כבאי אש, תינוקות ועוד. המשחקייה פתוחה לקהל הרחב רק בסופי שבוע ולרוב עמוסה בגלל ימי הולדת ולכן מומלץ להגיע בשעות הצהריים כי אז אין ימי הולדת. בין השעות 13:00-16:00.
  6. באולינג – בתוך הקניון בקומה 1- יש באולינג פתוח מהבוקר עד הלילה
  7. החלקרח בקניון מתאים לילדים מגיל 4+

גולף בפאפוס 

בריזורט מינטיס Minthis תמצאו מסלולי גולף ותוכלו שם לשכור ציוד לגולף וגם לקחת שיעורי גולף עם הילדים. 

פארקי מים בקפריסין

בקפריסין יש 3 פארקי מים. בלימסול , פאפוס ואיה נאפה. הפארקים די דומים ואין צורך לנסוע במיוחד לפארק אחד אם אתם כבר נמצאים ביעד שיש בו פארק מים. בפארקי מים יש לוקרים, מסלול אבובים, בריכת גלים, אזור לתינוקות ופעוטות, מגלשות לגדולים, מסעדת מזון מהיר, דוכן קפה וגלידות והרבה מיטות שיזוף. לרוב פארקי המים לא עמוסים אבל ביולי ואוגוסט הם עלולים להיות עמוסים יותר בעיקר בסופי שבוע. אז ההמלצה שלי היא להגיע באמצע שבוע אם ניתן. 

בעיקרון אסור להכניס אוכל ושתיה אבל כשהבאנו מים ונשנושים לבנות לא אמרו לנו כלום אבל שמעתי מכאלה שבדקו להם את התיקים וביקשו שלא יכניסו את האוכל והשתייה.

אנחנו עושים מנוי לפארק מים בלימסול בגלל שאנחנו גרים פה ומחיר מנוי הרבה יותר משתלם למי שמתכנן להגיע יותר מפעמיים שלוש לפארק מים. אפשר לעשות מנוי לכל העונה של הפארק מים (לרוב מאי עד אוקטובר) או ל3 חודשים. 

רכישת כרטיסים לפארק המים בלימסול 

רכישת כרטיסים לפארק המים באיה נאפה 

רכישת כרטיסים לפארק המים בפאפוס 

פארק ילדים ענקים עם מתנפחים וגלאמפינג

פארק מתנפחים ענק שנפתח ב2023 גרינלנד Greenland. מעבר לפארק יש גם מתחם גלאמפינג, מסעדה ממטבח רוסי, בית קפה קטן, בריכת דייג , בריכת שחייה חיצונית (למי שישן במתחם) ומתחם ספא. 

לפארק קוראים גרינלנד Greenland והוא נמצא כחצי שעה נסיעה ממרכז לימסול לכיוון ההרים. ניתן להגיע אליו רק ברכב או מונית (אין אוטובוסים לשם). הוא פתוח מימי רביעי עד ראשון. אבל מומלץ להתקשר לפני ולוודא שאכן פתוח. 

פעילויות עם חיות בקפריסין

גן חיות בפאפוס

בפאפוס יש גן חיות יחסית גדול. אני פחות אוהבת גני חיות אבל יש שם כמה דברים נחמדים כמו להאכיל למורים (תוספת תשלום של 5 יורו לאדם), האכלת פילה (שהצילו אותה מבנגלדש ושיקמו אותה בגן חיות) עלות של 50 יורו לקבוצה של עד 5 אנשים, האכלת דגים (אפשר לקנות שם אוכל בשבילם) ומופע תוכים וינשופים של 15 דקות בחינם (צריך לבדוק את זמני המופע).

רכישת כרטיסים לגן חיות

ארגון להגנת חיות

ארגון שנקרא Animal Rescue Cyprus שמציל חיות עזובות ומטפל בהם. הילדים יכולים ללטף שם חמורים, כלבים וחתולים. הכניסה כמובן בחינם. מומלץ להתקשר לפני ולברר שאכן פתוחים. וכמובן שאפשר גם לתרום כל סכום כסף לעזרה לחיות שם.
הוראות הגעה לאנימל רסקיו

פארק גמלים 

פארק הגמלים נמצא בין לרנקה ללימסול. בפארק תמצאו גמלים 🙂 ואפשר לרכב עליהם. יש במתחם גם בריכה חיצונית שאפשר להשתמש בה, יש עוד כמה חיות שאפשר להאכיל ויש משחקי מחשב. יש במתחם גם מסעדה. 

פארק חמורים

פארק Golden donkeys נמצא גם בין לרנקה ללימסול ומוקדש כולו לחמורים (יש שם אולי עוד כמה עזים). יש שם מסעדה ובר וגן משחקים. אפשר להאכיל את החמורים בחרובים שקונים בכניסה ויש גם חנות שלמה של מוצרים שעשויים מחלב חמורים. מומלץ להגיע בימים לא חמים כי אין במקום צל. 

גן חיות בלימסול

גן חיות קטן אבל אפשר להעביר שם שעה עם הילדים יש בו גם גן משחקים קטן וקפיטריה והוא נמצא ליד הגן העירוני וחוף הים. הוראות הגעה.

בתי מלון מומלצים עם ילדים בקפריסין 

מלונות בלימסול

מלון Parklane בגלל שיש בו את המועדון ילדים הכי מושקע שיצא לנו להכיר. עם אזור ענקי ומגודר רק לילדים וגם אזור מקורה ליצירות, משחקים וסרטים לילדים. ההורים יכולים להיות עם הילדים באזור הפתוח או להשאיר עם השגחה ילדים מעל גיל 3. 

ריזורט St Rapahel – נוח בגלל שיש אפשרות ללינה על בסיס הכל כלול, יש מדשאות גדולות, נמצא ליד חוף הים ויש גם מועדון ילדים.

פוסט מורחב על מלונות וריזורטים מומלצים בלימסול

מלונות בפאפוס 

אולימפיק לגון – מלון שאחנו ממש אוהבים ברמת 5 כוכבים הכל כלול נמצא ליד הים ועם מגלשה קטנה לילדים. יש מועדון לילדים שאפשר להשאיר בו ילדים ותינוקות בהשגחה ויש גם מועדון נוער. כל ערב יש מיני דיסקו.

מלון סופיאנה – מלון הכל כלול ליד הנמל עם מתקן בבריכה עם מגלשה, מועדון ילדים עם ההורים ומופעים בערב. 

פוסט מורחב על מלונות וריזורטים מומלצים בפאפוס

מלונות באיה נאפה 

אולימפיק לגון– כמו המלון בפאפוס רק שבו יש גם מסלול אבובים כיפי 

מלון Nissiblu – מלון שנפתח לפני חודשיים ליד החוף ניסי Nissi beach המפורסם. יש בו מועדון ילדים והוא ליד הים. 

מלונות בפרוטראס

מלון st Elias – מלון 4 כוכבים הכל כלול עם צוות בידור מעולה לילדים כל היום ובערב יש הפעלות לילדים. יש מועדון ילדים שאפשר להשאיר ילדים בהשגחה או להיות איתם ויש פארק מים בבריכה של כמה מגלשות. שימו לב הכניסה למגלשות רק מגילאי 6+ והם משגיחים לגבי זה.  יתרון שיש חדרים גם עם חדר שינה אחד או שני חדרי שינה (טוב מאוד למשפחות).

מלון Althea – מלון על חוף הים הכל כלול 4 כוכבים  עם צוות בידור מעולה לילדים כל היום ובערב יש הפעלות לילדים. יש מועדון ילדים שאפשר להשאיר ילדים בהשגחה או להיות איתם. יתרון שיש חדרים גם עם חדר שינה אחד או שני חדרי שינה (טוב מאוד למשפחות).

לונה פארק

לונה פארק גדול באיה נאפה

באיה נאפה יש את לונה פארק Parko Paliatso שפתוח רוב השנה (צריך לוודא לפני שמגיעים כי לרוב פתוח ממרץ עד נובמבר אבל זה משתנה). אנחנו ממש אוהבים את הלונה פארק הזה וכל פעם שאנחנו נמצאים באיה נאפה אנחנו הולכים לשם עם הבנות. יש שם מתקנים שמתאימים גם לפעוטות וגם לילדים גדולים. אפשר לשלם על כל מתקן בנפרד או לקנות כרטיס לכל המתקנים. אנחנו משלמים לפי מתקן כי יש רק כמה מתקנים שמתאימים לילדים קטנים בערך 5-6 מתקנים וזה לגמרי מספיק.

מחיר למתקן נע בין 1-3 יורו והורה מלווה לילד לא משלם על המתקן. 

הוראות הגעה 

לונה פארק קטן בפרוטארס

בעיירת הנופש בפרוטארס יש לונה פארק קטן עם כמה מתקנים לקטנטנים וכמה לגדולים יותר. התשלום הוא לפי מתקן. הוראות הגעה

חופים מומלצים עם ילדים

חופים מומלצים בלימסול 

חופים מומלצים עם ילדים: חוף דסודי (הוראות הגעה) חוף עם גן משחקים ומסעדות, Vouppa Beach (הוראות הגעה) חוף ים שיש בו גם משחקים בחול לילדים, Panagies Beach (הוראות הגעה) חוף עם חול ולא אבנים.

תמונה מחוף דסודי

חוף מומלץ בפרוטארס 

חוף שנחשב לאחד היפים באי זה Fig tree (הוראות הגעה)

חוף מומלץ בלרנקה

חוף Finikoudes Beach (הוראות הגעה)

חוף מומלץ בפאפוס

חוף קורל ביי Coral bay (הוראות הגעה)

חוויות אקסטרים עם ילדים

טיולי ג׳יפים

לא יצא לנו עדיין לעשות טיולי גי׳פים אבל יש טיולים כאלה גם באיה נאפה וגם בפאפוס 

הנה כמה אפשרויות לטיולים שמצאתי:

טיול גי׳פים ללגונה הכחולה בפאפוס

פארקי חבלים 

יש פארק חבלים בהרי טרודוס בשם Sparti ספארטייש גם פארק חבלים בבית מלון City of dreams בלימסול שאפשר להכנס אליו בתשלום גם אם אתם לא אורחים במלון.

ספורט ימי 

באיה נאפה, לימסול, פאפוס ולרנקה תוכלו למצוא ספורט ימי לאורך החופים. הספורט הימי כולל : מצנח רחיפה, בננה, אבוב בשכיבה, סירת פדלים עם מגלשה, אופנוע ים וסאפ. 

שייט עם ילדים 

שייט מיוחד עם בנות ים בפרוטארס

שייט שמתחיל ביוני ויוצא כל יום שבת בנמל של פרוטארס. שייט של שעתיים וחצי בערך שכולל שעת סיפור אינטראקטיבית, מפגש עם בנות ים בתוך המים ומיני דיסקו. קישור לפוסט מורחב לגבי השייט שעשיתי עם מאיה

שייט בצוללת הצהובה

שייט בצוללת צהובה באיה נאפה. עסק משפחת מאורגן היטב . יש עצירה בשייט במערות ואפשר לשחות בתוכן. יש צולל שיורד ומאכיל את הדגים ואתם יכולים לראות אותו מחלונות הצוללת. יש גם מגלשה למים שהיא כיפית. כיבוד זמין והצוות ידידותי. פתוח ממרץ עד נובמבר ועובד על בסיס יומי עם 3 מועדים להפלגות. קישור לעמוד פייסבוק של הצוללת הצהובה 

שייט ביאכטה

יש אפשרות לצאת לטיולים ביאכטה מפאפוס ואיה נאפה. היאכטות שטות ללגונה הכחולה ויש אפשרות כמובן להכנס למים וגם לעשות שנורקלים. בחלק מהיאכטות מגישים גם כיבוד. 

תוכלו למצוא שייט ביאכטה גם בפאפוס וגם באיה נאפה

רכישת כרטיסים לשייט ללגונה הכחולה מפאפוס

רכישת כרטיסים לשייט בפרוטארס בסירה שקופה

רכישית כרטיסים לשייט ביאכטה מאיה נאפה

שייט בספינת פיראטים

שייט בפאפוס בספינת פיראטים – כולל כיבוד, עצירה לשחייה ושנורקלים. אורך השייט כ4 שעות.

רכישת כרטיסים לשייט 

מזרקות מזמרות בפרוטארס 

מופע מזרקות עם אורות ומוזיקה בשעה 21:00 בפרוטארס 

צריך להגיע כחצי שעה לפני תחילת המופע. קישור לאתר

טירות בקפריסין

בלרנקה, לימסול ופאפוס תוכלו למצוא טירות מימי הביניים שהפכו למוזיאונים. מאיה מאוד אוהבת להתרוצץ במערות ולחפש מקומות נסתרים שם. אני חושבת שזאת אחלה פעילות לחצי שעה – שעה. המחיר כניסה סמלי ולכן אם אתם נמצאים באזור אז לדעתי זה שווה ביקור. כל הטירות ממוקמות במקומות מרכזיים ליד הטיילת. 

בנוסף בלימסול יש טירה בשם קולוסי Kolossi castle שהיא טירה גדולה יותר (הוראות הגעה).

הוראות הגעה לטירה בלימסול

הוראות הגעה לטירה בלרנקה

הוראות הגעה לטירה בפאפוס

תמונה מהטירה בלימסול

סקי ומזחלות בחורף

בחודש פברואר בדרך כלל ולפעמים גם במרץ יורד שלג בהרים של קפריסין. אם יצא לכם להגיע לטיול חורף כשיורד שלג אז זה בהחלט שווה את הנסיעה (בערך שעה נסיעה מלימסול). אפשר להשכיר ציוד לסקי או רק מזחלות ולהנות בשלג לכמה שעות. כתבתי על החוויה האישית שלנו ועוד מידע בפוסט על קפריסין בחורף.

כפרים מומלצים עם ילדים

כפר קקופטריה kakopetria נמצא בהרי טרודוס ויש בו מפל קטן, משחקי מחשב לילדים וזה פשוט כפר ממש נחמד לטייל בו. כתבתי עליו בהרחבה בפוסט על חופשה בהרי טרודוס.

כפר לפקרה – כפר מתוייר שמתמחה בתחרה ומוצרי כסף וזהב. הוא כפר יפהפה שפשוט כיף לשוטט בו. ליד יש גם חוות זיתים קסומה ויש גם סכר. תוכלו למצוא פוסט מורחב על חופשה בכפר לפקרה.

כפר זיגי – כפר דייגים בין לימסול ולרנקה קרוב גם לפארק הגמלים והחמורים שציינתי למעלה. יש בו טברנות דגים, חוף ים ומשתלה שהיא כמו מבוך עם גן משחקים קטן Q gardens תוכלו לקרוא על הכפר הזה ועוד כמה כפרים באזור בפוסט על טיולים וכפרים בלימסול.

שמורות טבע לביקור עם הילדים

שמורת טבע Cape Greco

שמורה מקסימה שנמצאת באיה נאפה (בערך חצי שעה נסיעה מלרנקה). יש שם מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות, יש שם גשר טבעי יפהפה ויש שם מקומות לעשות פיקניק. בהחלט שווה להעביר שם יום או חצי יום.  אפשר לעשות שם גם טיולי ג׳יפים. ויש שם גם את הלגונה הכחולה שאליה מגיעים בשייט. 

הזמנת טיול מודרך בCape Greco מלרנקה

שמורת טבע akamas (חצי האי אקאמאס)

נמצאת כשעה נסיעה מפאפוס. בחלקה המערבי של קפריסין היוונית, אחד האתרים המרהיבים באי קפריסין המהווה יעד מומלץ ביותר למטיילים המחפשים טיול בקפריסין בטבע. השמורה מהממת ויש בה מסלולים רבים לטיולים רגליים ויש בה לגונה כחולה עם המים הכי צלולים שיש. אל הלגונה הכחולה אפשר להגיע בטיול ג׳יפים או בשייט. 

סיכום קפריסין עם ילדים

לסיכום, בקפריסין יש הרבה פעילויות שקשורות למים: חופי ים, ספורט ימי, שייט עם שנורקלים, פארקי מים, בתי מלון עם בריכות. בנוסף יש משחקיות, גני משחקים, טיולי ג׳יפים, פארקי חבלים, לונה פארקים, כפרים קסומים, שמורות טבע ועוד.  החלטתי לכתוב לכם בקצרה מה תוכלו לעשות בכל עיר הילדים כדי שהכל יהיה לכם במרוכז.

לימסול עם ילדים 

טירה בטיילת, טירת קולוסי, מוזיאון אשליות, מוזיאון רכבים, פארק מים, ספורט ימי לאורך החופים, חופי ים, קניון, משחקיות מקורות, גני משחקים, פארק גמלים ופארק חמורים. פוסט מורחב על דברים לעשות בלימסול עם ילדים

פאפוס עם ילדים

שייט ללגונה הכחולה, ספורט ימי, שייט בספינת פיראטים, טירה בטיילת, משחקייה מקורה, קניון, קברי המלכים, טיולי ג׳יפים, חופי ים ופארק מים. פוסט מורחב על דברים לעשות בפאפוס עם ילדים.

איה נאפה עם ילדים

שייט ללגונה הכחולה, ספורט ימי, פארק מים, לונה פארק, שמורת טבע Cape Greko וחופי ים.

פרוטארס עם הילדים

חופי ים, לונה פארק קטן, שייט, טיילת ומופע מזרקות. פוסט מורחב על דברים לעשות בפרוטארס עם ילדים.

לרנקה עם ילדים

חופי ים, ספורט ימי, משחקייה, אגם המלח וטירה בטיילת. 

הטבה לעוקבי הבלוג

אם אתם מתכננים להגיע לקפריסין ומחפשים מישהו שיתכנן עבורכם טיולים שתוכלו לעשות באופן עצמאי עם רכב (מינימום ל-3 ימים) או שאתם רוצים לעשות טיול פרטי עם נהג (מתאים גם לקבוצות גדולות) אז אני ממליצה בחום לפנות לרוני שוורץ. נפגשנו לא מזמן והתרשמתי מאוד מהידע שיש לו לגבי קפריסין (גר פה כבר 5 שנים בפאפוס) ומעבר לכך הוא ממש מקסים והוא עוסק בתכנון טיולים כבר המון שנים.

קישור לוואטסאפ של רוני ליצירת קשר 

אם תזמינו את אחד מהשירותים של רוני ותגידו שהגעתם דרכי, תזכו בהטבה

אם תזמינו "טיול פרטי" למשפחה, או קבוצה קטנה, רוני יעשה עבורכם "תכנית מפורטת ליום סיור, בדגש קולינרי" , בפאפוס, או לרנקה, או לימסול, כולל המלצות חמות ! תכנית שכזו עולה 50 – 40 אירו ברגיל, אבל אתם תקבלו אותה חינם.
אם תזמינו תכנון טיול תקבלו יום אחד על חשבוני, שלמו על תכנון של שלושה ימים ותקבלו ארבעה.
אם תזמינו טיול לקבוצה של מעל 7 משתתפים תקבלו הסעה לשדה התעופה וחזרה במחיר אטרקטיבי או תכנון טיול קולינרי מפורט לטיול עצמאי בחינם.

לסיכום, בלימסול תוכלו למצוא אחלה דברים לעשות עם הילדים ובעלות לא גבוהה. חלק מהפעילויות מתאימות גם בחורף ולכן אפשר לעשות פה אחלה דברים איתם בכל יום בשנה 🙂

מקווה שהפוסט שלי עזר לכם. אם כן אשמח מאוד שתגיבו פה בתגובות ואם יש לכם עוד שאלות אז גם מוזמנים לשאול אותן בתגובות או לכתוב לי ברשתות החברתיות של הבלוג: בפייסבוק ובאינסטגרם.

מחפשים מידע נוסף על קפריסין? יש לי בבלוג עוד פוסטים על קפריסין

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *